Tytu³: Ankieta neuroshimowa (grupa WA) Wiadomo¶æ wys³ana przez: rdo Kwiecieñ 07, 2011, 02:31:48 Po o¶miu sesjach uda³o siê nam dokoñczyæ pewien etap kampanii (i zacz±æ nastêpny).
Z tej okazji wype³nicie ankietê (nie sugerowaæ siê odpowiedziami innych). 1. Która sesja (które sesje) by³a najmniej udana i dlaczego? 2. Która sesja (które sesje) by³a najbardziej udana i dlaczego? 3. Czego na sesjach ma byæ mniej? 4. Czego na sesjach ma byæ wiêcej? 5. Co chce twoja postaæ osi±gn±æ i w jaki sposób? 6. Którego BNa lubisz/lubi twoja postaæ? 7. Którego BNa nie lubisz/nie lubi twoja postaæ? 8. Co uwa¿asz za swój sukces w tej grze? 9. Co uwa¿asz za swoj± pora¿kê w tej grze? 10. Czy, i je¶li tak, to w jaki sposób, twoja postaæ zosta³a przez wydarzenia tej kampanii zmieniona? Tytu³: Odp: Ankieta neuroshimowa (grupa WA) Wiadomo¶æ wys³ana przez: Micha³ Kwiecieñ 07, 2011, 14:09:47 1. Która sesja (które sesje) by³a najmniej udana i dlaczego? 2. Która sesja (które sesje) by³a najbardziej udana i dlaczego? By³em na czterech sesjach, w skrócie: 1. tunele metra, wioska æpunów, kolejne stacje, Martin jedzie z nami na gapê, McDonald majstruje przy molochowej czujce, ukrywanie siê przed ekip± naprawcz± 2. gniazdo potworków odurzonych tornado, doj¶cie do supermarketu, walka na parkingu, wisz±cy na suficie Terens :P 3. supermarket, Barbara, walka przy wyje¼dzie, po¶wiêcenie kapitana Taylora, dalsza podró¿ przez kostnicê i kana³y 4. dotarcie do Gas Pipe, rozbity robot, Alex dzieli siê ze wszystkimi col± i rozwala miejscowego osi³ka, uzdrowienie Jeremiasza Najmniej pamiêtam sesjê numer dwa, w zasadzie oprócz potworków i walki na parkingu nie pamiêtam co tam siê dzia³o (pomijaj±c ³adowanie akumulatora po drodze), ale to mo¿e tylko moja pamiêæ. Ale skoro nic charakterystycznego mi siê nie kojarzy z t± sesj± to oceniê j± najni¿ej. ;-) Na ostatnich dwóch sesjach na UG gra³o mi siê dobrze. Na trzeciej sesji, mimo ¿e gra³em krótko, dzia³o siê du¿o. Na ostatniej trochê tempo przysiad³o, trochê nie wiadomo, co w tym Gas Pipe mo¿na robiæ. Emerytura wydaje siê nudna. ;-) 3. Czego na sesjach ma byæ mniej? Zbieractwa i zwiedzactwa, które nie wnosi nic fabularnego. Trochê przeciw systemowi to jest, wiem, ale nic nie poradzê na to, ¿e Savage Worlds nie podchodzi mi w pe³ni. ;-) Zamiast tego bym wola³ np. co¶ takiego jak chocia¿by w Wolsungu (równie¿ w FATE): w domy¶le przeszukujemy ka¿de miejsce, a gdy czego¶ potrzebujemy rzucamy na "Bogactwo"/"Ekwipunek" (tutaj mo¿na by nazwaæ inaczej of course) i jak siê uda to okazuje siê, ¿e co¶ jest w plecaku. Wci±¿ jest kreatywnie, a do tego o niebo szybciej, bo nie trzeba wszystkiego przeszukiwaæ, zbieraæ i zapisywaæ. Wiem, ¿e nie wszystkim graczom takie co¶ siê spodoba, ale mia³em nie patrzeæ na to, co chc± inni, tylko pisaæ o swoich odczuciach, wiêc piszê. :-P Ja rozumiem, ¿e w obecnej sytuacji dbanie o zbieranie ¶mieci, ³adowanie akumulatorów i ka¿d± sztukê amunicji jest wa¿ne, bo tak jest system u³o¿ony, ale to powoduje, ¿e pomiêdzy interesuj±cymi mnie scenami s± d³uga¶ne przerwy na ten maintenance w³a¶nie. Ogólnie da siê to prze¿yæ dopóki co jaki¶ czas co¶ siê dzieje, chocia¿ jest to dla mnie suboptymalne. 4. Czego na sesjach ma byæ wiêcej? Zwrotów akcji, wydarzeñ, akcji i interakcji z BNami i ¶wiatem. :-) Ogólnie nie przeszkadza³o by mi gdyby sesja by³a sekwencj± kolejnych wa¿nych scen po³±czonych przez MG jednym zdaniem, jak "po kilku godzinach mozolnej wêdrówki docieracie do [TU CO¦ FAJNEGO]", albo wrêcz "po drodze pokonali¶cie jeszcze kilka robotów, a¿ wreszcie stan±³ przed wami [TU SUPER ROBOT JAKI¦]." :P itd. 5. Co chce twoja postaæ osi±gn±æ i w jaki sposób? To ju¿ w zasadzie jest na karcie i chyba ³atwo na tym zagraæ: Sanchez jest wspó³czuj±cy, bohaterski mo¿na nawet powiedzieæ, nie odmówi pomocy potrzebuj±cym, ambitny jednocze¶nie. Wierzy, ¿e dyplomacj± mo¿na rozwi±zaæ ka¿dy konflikt, mo¿e nawet z Molochem (herezja?). Chcia³by znale¼æ dla Martina jaki¶ godny dom, ¿eby wyrós³ na dobrego cz³owieka, mimo paskudnych czasów, w jakich przysz³o mu ¿yæ. 6. Którego BNa lubisz/lubi twoja postaæ? Martin jest fajny, Barbara siê nie wyklarowa³a jeszcze, Jeremiasz ma ciekawy potencja³. Ogólnie Ci BNi s±, ale s± s³abo rozwiniêci. Fajnie gdyby te¿ mieli jakie¶ swoje cele i do nich d±¿yli, a nie tylko byli przeszkod±/publiczno¶ci± dla naszych postaci. 7. Którego BNa nie lubisz/nie lubi twoja postaæ? Nie wiem, bo nie znam zbyt wielu. :-) 8. Co uwa¿asz za swój sukces w tej grze? Przegadywanie ludzi i dowodzenia naprawdê dzia³a mechanicznie, co mi siê podoba. Mo¿e w walce jestem noga, ale punkty na te wszystkie umiejêtno¶ci spo³eczne nie posz³y na marne. 9. Co uwa¿asz za swoj± pora¿kê w tej grze? Muszê popracowaæ nad sztuczkami, ¿eby nie byæ zupe³nie nieprzydatny w walce. Wzi±³em ostatnio Zrêczno¶c na k8, wiêc powinno byæ lepiej z tym. :-) 10. Czy, i je¶li tak, to w jaki sposób, twoja postaæ zosta³a przez wydarzenia tej kampanii zmieniona? Sanchezowi spodoba³o siê dowodzenie i teraz marzy o zostaniu prezydentem. :-P A tak serio to w sumie nie wydarzy³o siê nic szczególnego, co mog³oby zmieniæ moj± postaæ. ¦mieræ kpt. Taylora mog³a byæ czym¶ takim, tylko, ¿e wcale go nie zna³em, okazjê pogadaæ z nim mia³em w zasadzie na kilka minut przed ¶mierci± tylko. :-( Nie by³o te¿ w trakcie gry ¿adnych trudnych wyborów dla mojej postaci, czego¶ co by wstrz±snê³o jej ¶wiatopogl±dem czy zasadami moralnymi. Nie musia³em strzelaæ do cz³owieka, nikt mi nie umar³ na rêkach, nikt nie zgin±³ przez moje z³e dowodzenie, itd. Co oczywi¶cie znaczy, ¿e TAK, chcia³bym zobaczyæ takie sytuacje na przysz³ych sesjach. :-) Nic na si³ê, of course. Tytu³: Odp: Ankieta neuroshimowa (grupa WA) Wiadomo¶æ wys³ana przez: Ash Kwiecieñ 07, 2011, 15:19:32 A wiêc:
Ad 1 Naprawdê trudno mi oceniæ tak dok³adnie. Najmniej udana, to chyba ta z szabrowaniem stacji za stacj± - mo¿e jaki¶ gorszy dzieñ nam siê trafi³, mo¿e fakt ¿e akurat bitki specjalnie nie by³o. Jako¶ tak siê wszystko rozwlek³o. Trochê przez metodê wybierania znalezionych 'skarbów'. ¯adne pretensje do MG - ludzie którzy pisali ten podrêcznik (Ruiny) mogli trochê pomy¶leæ, ¿e nie ka¿demu siê chce po 5 razy rzucaæ kostk± ¿eby znale¼æ s³oik bez zakrêtki. Odk±d jest 'nowy' system (pre-made) znajdowania fantów to chyba dzia³a to znacznie lepiej. Przynajmniej ja odnoszê takie wra¿enie. Ad 2 Tu gorzej z wyborem jednej sztuki. Raczej konkretne scenki z ró¿nych sesji. Kontrola biletów w SKMce. Handel i dyplomacja z 'kolorytem lokalnym'. Odkurzacz marki "Tornado". Zautomatyzowane pobieranie op³at parkingowych. Wybuchowe po¿egnanie kpt. Taylora. Coca-Cola zwyciêstwa. I... (nie bijcie) ganianie ma³ej dziewczynki z misiem po tunelach - takie trochê surrealistyczne, trochê komediowe to by³o. Ad 3 Zabawy w Settlersów. Ratowanie wioski jest fajne i w ogóle, ale czas siê zatroszczyæ tylko o w³asne ty³ki. ;) S±dzê ¿e wraz z dotarciem do Gas Pipe ten akurat element odpadnie i bêdziemy mogli sobie podró¿owaæ gdzie chcemy. Ad 4 Akcja. Oraz kombinowanie 'co z tym zrobiæ'. Mo¿e to w tym ¶wiecie trudno wykonalne, ale jakie¶ ma³e GTA (jak w Delta Green). Trochê adrenaliny. Wiêcej akcji ze strony BN - mo¿e nie jako biednych ksiê¿niczek które wymagaj± ratowani, ale postaci które maj± nam co¶ do zaoferowania, pogadaj± jak równy z równym. Ad 5 Na pocz±tek znale¼æ spokoje miejsce w tym piekielnym ¶wiecie. Gdzie¶ gdzie nie trzeba na okr±g³o ¿reæ papki dla mutantów i pieczonych szczurów oraz poiæ siê wod± z ka³u¿y. Gdzie¶ gdzie ka¿dy szmer za plecami nie oznacza kolejnej maszyny Molocha. W skrócie - wydostaæ siê z tych okolic. Ad 6 i 7 Jak pisa³ Micha³ - jak siê Ci BNi wyklaruj± to bêdzie mo¿na mówiæ o sympatiach i antypatiach. Ad 8 Moje umiejêtno¶ci czasami siê przydaj±, a i pomys³ów te¿ mam trochê (niektóre nawet dobre). :P Ad 9 Z³a konstrukcja postaci. Mog³em siê nie ogl±daæ na McDonalda i zrobiæ z³ot± r±czkê z prawdziwego zdarzenia. Bo w tej chwili ten zdzicza³y analfabeta jako¶ mi nie idzie. Ad 10 Na pewno to, ¿e Moloch wcale nie jest taki nie do ruszenia. W otwartej walce mo¿e i ciê¿ko co¶ tym maszynom zrobiæ, ale jak siê ma pomys³y i zaskoczenie, to szala definitywnie przechyla siê na korzy¶æ rasy ludzkiej. Je¶li kampania poci±gnê³aby siê a¿ tak daleko, to Nick mo¿e i wyl±dowa³by w armii Posterunku. Mo¿e nawet nauczy³by siê czytaæ. ;) ======= Nie by³o nic o nie komentowaniu odpowiedzi innych, a wiêc: Cytuj Ogólnie nie przeszkadza³o by mi gdyby sesja by³a sekwencj± kolejnych wa¿nych scen po³±czonych przez MG jednym zdaniem[...] Jak najbardziej siê z tym zgadzam. Nie ka¿dy metr podziemi i nie ka¿dy wrak samochodu musi byæ opisany. Aczkolwiek to pozwala lepiej wczuæ siê w klimat zrujnowanych Stanów. Chocia¿ chyba z tym nie mamy problemu.Cytuj a gdy czego¶ potrzebujemy rzucamy na "Bogactwo"/"Ekwipunek" No to niestety jest specyfika tego settingu. Brak czego¶ takiego jak sklepy i cywilizacja sprawia, ¿e nie masz tego co by¶ chcia³, tylko musisz kombinowaæ jak optymalnie wykorzystaæ to co masz. Zw³aszcza tu, w ruinach Seattle. Ale je¶li zagryziesz zêby i wyczekasz a¿ dotrzemy na po³udnie, to s±dzê, ¿e ilo¶æ tych przerywników zbierackich zmaleje, a w zamian za to wzro¶nie ilo¶æ przerywników dyplomatyczno-handlowych.Cytuj nikt mi nie umar³ na rêkach,[...] Co oczywi¶cie znaczy, ¿e TAK, chcia³bym zobaczyæ takie sytuacje na przysz³ych sesjach. Byleby to nie by³a moja postaæ. :DTytu³: Odp: Ankieta neuroshimowa (grupa WA) Wiadomo¶æ wys³ana przez: AratellSkink Kwiecieñ 07, 2011, 17:43:23 1. Która sesja (które sesje) by³a najmniej udana i dlaczego? Ad 1. Sesja na parkingu. W³a¶ciwie nie mia³em na niej co robiæ. Stara³em siê zastawiæ pu³apkê na gro¼ne stado maszyn Molocha na suficie, ale one zosta³y zniszczone zanim dojecha³y do mnie przez... dzieciaka z kamieniem, go¶cia z lusterkiem i pierwszy strza³ snajpera.2. Która sesja (które sesje) by³a najbardziej udana i dlaczego? 3. Czego na sesjach ma byæ mniej? 4. Czego na sesjach ma byæ wiêcej? 5. Co chce twoja postaæ osi±gn±æ i w jaki sposób? 6. Którego BNa lubisz/lubi twoja postaæ? 7. Którego BNa nie lubisz/nie lubi twoja postaæ? 8. Co uwa¿asz za swój sukces w tej grze? 9. Co uwa¿asz za swoj± pora¿kê w tej grze? 10. Czy, i je¶li tak, to w jaki sposób, twoja postaæ zosta³a przez wydarzenia tej kampanii zmieniona? Ad2. Sesja, gdzie ratowa³em ca³± dru¿ynê z r±k dobijaj±cych ich mutków. Wreszcie zaistnia³em jako tank. Nastêpna sesja ze szczurami i wiosk± tornado te¿ by³a dobra. Ad3. Super gro¼nych potworów, które ¶ci±gamy jednym strza³em. Ad4. Poczucia, ¿e przeciwnicy mog± nam co¶ zrobiæ, strachu przed nimi. I wyrazistszych BNów. Wioska æpunów tornado by³a bardziej wyrazista od Gas Pipe. Ad5. Prze¿yæ, porzuæ trochê przedwojennej gumy, skopaæ parê ty³ków, szczególnie tych metalowych, uruchomiæ potencja³ mojego wszczepu (co oznaczaj± te ¶wiate³ka?). Ad 6/7. ¯aden BN nie zrobi³ na mnie wiêkszego wra¿enia. Mo¿e Epi, którego uratowa³em. Mo¿e Barbara i ten £owca Maszyn, bo czasem siê pokazuj± - wiem, ¿e istniej±. Ad8. Uratowa³em dru¿ynê w walce z degeneratami, którzy chcieli ich zad¼gaæ. Ad9. Granat za 50 gambli, wiszenie pod sufitem. Ad10. Chcia³em na pocz±tku odgrywaæ ma³omównego, zamkniêtego w sobie, ale siê nie uda³o. Tytu³: Odp: Ankieta neuroshimowa (grupa WA) Wiadomo¶æ wys³ana przez: Martin Kwiecieñ 07, 2011, 17:50:27 Ad3. Super gro¼nych potworów, które ¶ci±gamy jednym strza³em. Ad4. Poczucia, ¿e przeciwnicy mog± nam co¶ zrobiæ, strachu przed nimi. Nie znamy siê nawet... ale pozwolê sobie wcisn±æ moje trzy grosze... rety, czemu u nas tak nie ma? Co my robimy ¼le? :D Czasem mam raczej wra¿enie, ¿e to moja postaæ jest na strza³ :) RDO, wyt³umacz siê! Tytu³: Odp: Ankieta neuroshimowa (grupa WA) Wiadomo¶æ wys³ana przez: rdo Kwiecieñ 07, 2011, 17:59:07 spieszê wyja¶niæ: u was tak nie ma, bo poniewa¿ u was jest inaczej :D
Tytu³: Odp: Ankieta neuroshimowa (grupa WA) Wiadomo¶æ wys³ana przez: Micha³ Kwiecieñ 07, 2011, 18:11:46 W sumie do³±czam siê do pytania, bo na razie Leczenie nie za bardzo siê przyda³o. ;-)
Tytu³: Odp: Ankieta neuroshimowa (grupa WA) Wiadomo¶æ wys³ana przez: Micha³ Kwiecieñ 07, 2011, 18:17:10 Cytuj a gdy czego¶ potrzebujemy rzucamy na "Bogactwo"/"Ekwipunek" No to niestety jest specyfika tego settingu. Brak czego¶ takiego jak sklepy i cywilizacja sprawia, ¿e nie masz tego co by¶ chcia³, tylko musisz kombinowaæ jak optymalnie wykorzystaæ to co masz. Zw³aszcza tu, w ruinach Seattle. Ale je¶li zagryziesz zêby i wyczekasz a¿ dotrzemy na po³udnie, to s±dzê, ¿e ilo¶æ tych przerywników zbierackich zmaleje, a w zamian za to wzro¶nie ilo¶æ przerywników dyplomatyczno-handlowych.Tak gwoli ¶cis³o¶ci: moja uwaga wcale nie dotyczy settingu, tylko mechaniki. Rzut na ten dajmy to Ekwipunek wci±¿ mo¿na uzasadniæ w stylu "a tak, znalaz³em ten z³om na tym zrujnowanym parkingu" albo nie¶miertelne "my¶la³em, ¿e to zgubi³em", nie musi to przecie¿ od razu oznaczaæ chodzenia do sklepu. ;-) Rzecz jest tylko w tym, by oszczêdziæ czas na t± ca³± ksiêgowo¶æ. A mniej kreatywnie te¿ wcale nie jest, bo wci±¿ mo¿na kombinowaæ ró¿ne dziwne rzeczy i tylko MG musi siê postaraæ przy ustalaniu poziomu trudno¶ci takiego rzutu na Ekwipunek. Tytu³: Odp: Ankieta neuroshimowa (grupa WA) Wiadomo¶æ wys³ana przez: Ash Kwiecieñ 07, 2011, 18:47:29 Cytuj Ad3. Super gro¼nych potworów, które ¶ci±gamy jednym strza³em. Spadówa. Nastêpnym razem Ty bierz na klatê 3 serie z karabinu, a ja bêdê marudzi³ o ¶ci±ganiu jednym strza³em. :P Mam wra¿enie ¿e to takie overstatement. Roboty na parkingu mia³y pecha po prostu. Jakby¶my mieli s³abe rzuty to my robiliby¶my za mobilne tarcze strzelnicze. A inni przeciwnicy? W SKMce (mutki) te¿ kto¶ by³ ranny, a ze szczurami to chyba epickiej walki nie nawi±¿esz. :PCytuj W sumie do³±czam siê do pytania, bo na razie Leczenie nie za bardzo siê przyda³o. ;-) Jak zaczniesz braæ aktywny udzia³ w walkach to bêdziesz móg³ zastosowaæ "lekarzu lecz siê sam". Mnie tam ma³a ilo¶æ naszej krwi na sesjach absolutnie nie przeszkadza. ;)Cytuj tylko MG musi siê postaraæ przy ustalaniu poziomu trudno¶ci takiego rzutu na Ekwipunek. Pytanie czy mu siê bêdzie chcia³o. ;)Tytu³: Odp: Ankieta neuroshimowa (grupa WA) Wiadomo¶æ wys³ana przez: AratellSkink Kwiecieñ 08, 2011, 09:42:49 Cytuj a gdy czego¶ potrzebujemy rzucamy na "Bogactwo"/"Ekwipunek" No to niestety jest specyfika tego settingu. Brak czego¶ takiego jak sklepy i cywilizacja sprawia, ¿e nie masz tego co by¶ chcia³, tylko musisz kombinowaæ jak optymalnie wykorzystaæ to co masz. Zw³aszcza tu, w ruinach Seattle. Ale je¶li zagryziesz zêby i wyczekasz a¿ dotrzemy na po³udnie, to s±dzê, ¿e ilo¶æ tych przerywników zbierackich zmaleje, a w zamian za to wzro¶nie ilo¶æ przerywników dyplomatyczno-handlowych.Tak gwoli ¶cis³o¶ci: moja uwaga wcale nie dotyczy settingu, tylko mechaniki. Rzut na ten dajmy to Ekwipunek wci±¿ mo¿na uzasadniæ w stylu "a tak, znalaz³em ten z³om na tym zrujnowanym parkingu" albo nie¶miertelne "my¶la³em, ¿e to zgubi³em", nie musi to przecie¿ od razu oznaczaæ chodzenia do sklepu. ;-) Rzecz jest tylko w tym, by oszczêdziæ czas na t± ca³± ksiêgowo¶æ. A mniej kreatywnie te¿ wcale nie jest, bo wci±¿ mo¿na kombinowaæ ró¿ne dziwne rzeczy i tylko MG musi siê postaraæ przy ustalaniu poziomu trudno¶ci takiego rzutu na Ekwipunek. Generalnie Ruiny zosta³y tak pomy¶lane, ¿eby to gracze sobie losowali, gdy MG im opisuje co¶, albo tylko czê¶æ graczy bierze udzia³ w akcji, a reszta ma wolne i mo¿na uznaæ, ¿e przeszukuj±. Nasz MG stwierdzi³, ¿e wyrywaliby¶my sobie podrêcznik z r±k, dlatego by³y ogólne postoje i losowali wszyscy na raz, a on stwierdza³ co wypad³o. Moim zdaniem mo¿na by raz spróbowaæ jak wysz³oby gdyby¶my to my sobie losowali, gdy nasze postacie nie maja co robiæ podczas akcji. Tytu³: Odp: Ankieta neuroshimowa (grupa WA) Wiadomo¶æ wys³ana przez: AratellSkink Kwiecieñ 08, 2011, 09:55:13 Cytuj Ad3. Super gro¼nych potworów, które ¶ci±gamy jednym strza³em. Spadówa. Nastêpnym razem Ty bierz na klatê 3 serie z karabinu, a ja bêdê marudzi³ o ¶ci±ganiu jednym strza³em. :P Mam wra¿enie ¿e to takie overstatement. Roboty na parkingu mia³y pecha po prostu. Jakby¶my mieli s³abe rzuty to my robiliby¶my za mobilne tarcze strzelnicze. A inni przeciwnicy? W SKMce (mutki) te¿ kto¶ by³ ranny, a ze szczurami to chyba epickiej walki nie nawi±¿esz. :PTytu³: Odp: Ankieta neuroshimowa (grupa WA) Wiadomo¶æ wys³ana przez: Ash Kwiecieñ 08, 2011, 11:04:00 Z robotami wygrywamy bo walczymy kup± na jednego (lub dwa-trzy). Przynajmniej takie odnoszê wra¿enie. Zauwa¿ ¿e najwiêcej co rozwalili¶my to 5 ³ówców, a i to w zestawie 3+2. Jakby tak Moloch rzuca³ w nas ca³y 6ciopakami, to mog³oby siê zrobiæ nieprzyjemnie. Zw³aszcza dla tych nieprzygotowanych do walki, a marudz±cych ;)
Co do tego jednego robota stra¿niczego to fakt - gdyby nie nadmiar fuksów u robota i braki fuksów u nas (ja nie mia³em ju¿ ¿adnego) to pewnie posz³o by bardziej g³adko. Chocia¿ te 3 ósemki to blaszak wyrzuci³ na czysto. Tytu³: Odp: Ankieta neuroshimowa (grupa WA) Wiadomo¶æ wys³ana przez: Micha³ Kwiecieñ 08, 2011, 12:17:05 Z robotami wygrywamy bo walczymy kup± na jednego (lub dwa-trzy). Przynajmniej takie odnoszê wra¿enie. Zauwa¿ ¿e najwiêcej co rozwalili¶my to 5 ³ówców, a i to w zestawie 3+2. Jakby tak Moloch rzuca³ w nas ca³y 6ciopakami, to mog³oby siê zrobiæ nieprzyjemnie. Zw³aszcza dla tych nieprzygotowanych do walki, a marudz±cych ;) Za karê :-) mam radê dla MG: rzuæ przeciw nam nawet i jednego robota, ale z wysok± Wytrzyma³o¶ci± (>10). Bior±c pod uwagê ma³± ilo¶æ amunicji w dru¿ynie mo¿e siê zrobiæ ciekawie... i mo¿e wreszcie Leczenie siê przyda! :-P Tytu³: Odp: Ankieta neuroshimowa (grupa WA) Wiadomo¶æ wys³ana przez: rdo Kwiecieñ 08, 2011, 12:59:58 Przyjmujê do wiadomo¶ci, ¿e trudno¶æ ma wzrosn±æ :-)
Jakby co, przy czym Ciebie nie by³o, tydzieñ temu jeden... minimalnie chocia¿ opancerzony... prawie przerobi³ jednego z bohaterów na sito ;-) I nie mia³ wytrzyma³o¶ci 10. mia³ 6+2 (i 4 fuksy ;-) ) ;-) Tytu³: Odp: Ankieta neuroshimowa (grupa WA) Wiadomo¶æ wys³ana przez: Ash Kwiecieñ 08, 2011, 14:53:16 Cytuj mam radê dla MG Takie rady to wiesz co mo¿esz. ;) Ja tam jestem dumny ¿e po 8 sesjach wci±¿ nie mamy ¿adnych fatalities (a przynajmniej w¶ród BG). Dru¿yna z TX tymczasem ju¿ przy 3 sesji ma pogrzeb (tak wiem, samobójstwo nie powinno siê liczyæ, ale trup to trup). Tytu³: Odp: Ankieta neuroshimowa (grupa WA) Wiadomo¶æ wys³ana przez: shg Kwiecieñ 08, 2011, 15:05:39 1. Która sesja (które sesje) by³a najmniej udana i dlaczego? Zapewne te dwie, na których mnie nie by³o ;) A z tych, na których by³em... chyba przedostatnia. Nie pamiêtam dlaczego, ogólnie siê jako¶ nie klei³o, ale w tym te¿ moja wina (by³em niewyspany).2. Która sesja (które sesje) by³a najbardziej udana i dlaczego? Mo¿liwe, ¿e najbardziej podoba³y mi siê pocz±tkowe sesje. Pewnie dlatego, ¿e McD têskni za niebem i chmurami radioaktywnymi.3. Czego na sesjach ma byæ mniej? Mo¿e mniejsze natê¿enie potyczek w linii czasu? Co chwilê jaka¶ walka, a snu brak. No ale to pewnie taki ¶wiat...4. Czego na sesjach ma byæ wiêcej? Mi siê akurat losowanie sprzêtu podoba :D Wcale a¿ tak du¿o czasu na to chyba nie schodzi. Wiêc w sprzeczno¶ci z Micha³em, chcia³bym tego wiêcej :DNie zaszkodzi³oby wiêcej interakcji z NPCami. Mimo aspo³eczno¶ci mojej postaci. 5. Co chce twoja postaæ osi±gn±æ i w jaki sposób? Oczywi¶cie, McD ³aknie akceptacji spo³eczeñstwa. Zosta³ zaszufladkowany jako odcz³owieczony potwór, do którego siê tylko odzywa gdy co¶ siê zepsuje.A w jaki sposób chce to osi±gn±æ? No na przyk³ad przez zjedzenie spo³eczeñstwa - je¶li siê nie rozchoruje, to bêdzie akceptacja. A tak poza tym, to liczy na to, ¿e siê wyrwie z kajdan molocha i tych ¿a³osnych terenów z ¿a³osnymi wie¶niakami. Nie przyzna siê do tego, ale wizja wolnego ¶wiata, lepszego dostêpu do niemolochowego sprzêtu, broni... kusi jak ma³o co. 6. Którego BNa lubisz/lubi twoja postaæ? To ¿art? Oczywi¶cie, ¿e ¿adnego (McD).Natomiast ja nie czujê siê przywi±zany do ¿adnego BNa, ¿eby czuæ jakie¶ sympatie. Trochê za s³abo ich znam. 7. Którego BNa nie lubisz/nie lubi twoja postaæ? McD to wiadomo - wszyscy budz± u niego niesmak (chyba, ¿e jest g³odny).Ja nie lubiê Martina. G³upie stworzenie, skoñczy p³asko pod g±sienic± jakiego¶ losowego robota. 8. Co uwa¿asz za swój sukces w tej grze? Zdecydowanie to, ¿e ludzie nie znosz± McD, ale musz± to prze³kn±æ, bo jest b. przydatny - dobrze strzela, jest pracowity i jego rêce czyni± cuda :)9. Co uwa¿asz za swoj± pora¿kê w tej grze? Mog³em lepiej przystosowaæ McD do dzia³ania z robotami. Zarówno walki, jak i hackerstwa, itd. Mam nadziejê, ¿e uda to siê jeszcze jako¶ naprawiæ.10. Czy, i je¶li tak, to w jaki sposób, twoja postaæ zosta³a przez wydarzenia tej kampanii zmieniona? Pozna³a du¿o ró¿nych ludzi, zmutowanych i nie. Nie s±dzê, ¿eby wysz³o jej to na dobre. Chyba pog³êbia swoje odcz³owieczenie...Tytu³: Odp: Ankieta neuroshimowa (grupa WA) Wiadomo¶æ wys³ana przez: TensaiOni Kwiecieñ 15, 2011, 13:12:35 Cytuj 1. Która sesja (które sesje) by³a najmniej udana i dlaczego? 2. Która sesja (które sesje) by³a najbardziej udana i dlaczego? 3. Czego na sesjach ma byæ mniej? 4. Czego na sesjach ma byæ wiêcej? 5. Co chce twoja postaæ osi±gn±æ i w jaki sposób? 6. Którego BNa lubisz/lubi twoja postaæ? 7. Którego BNa nie lubisz/nie lubi twoja postaæ? 8. Co uwa¿asz za swój sukces w tej grze? 9. Co uwa¿asz za swoj± pora¿kê w tej grze? 10. Czy, i je¶li tak, to w jaki sposób, twoja postaæ zosta³a przez wydarzenia tej kampanii zmieniona? 1. Jak przez ca³± sesjê szabrowali¶my stacje metra - mo¿e i jakie¶ fajne rzeczy znale¼li¶my, ale generalnie nudno by³o i prawie nic siê nie dzia³o. 2. Reszta sesji by³a ju¿ bardziej udana, chocia¿by psucie komputera molochowi poprzez zmianê has³a, gazowanie gryzoni i tak dalej... ale chyba najbardziej to dwie ostatnie sesje - wybuchowy kapitan Taylor (i punkty gówna dla kogo¶ :P) oraz dotarcie do Gas Pipe (wreszcie tam dotarli¶my, i to nawet z wiêkszo¶ci± wioski ¿yw±!). 3. Szabrowania stacji metra! Ale nowy system który zosta³ wprowadzony po tamtej sesji chyba ju¿ lepiej dzia³a. I zreszt±, chyba ju¿ metra nie bêdzie przez jaki¶ czas. 4. Mo¿e wiêcej interakcji z BNami, chocia¿ bior±c pod uwagê, ¿e za du¿o "ludzi" nie spotkamy poza wioskami na terenach molocha, a i ¿e nie spêdzali¶my za du¿o czasu w naszej wiosce bo byli¶my zajêci znajdywaniem odpowiedniej drogi, to raczej za du¿ego kontaktu z BNami nie mieli¶my. 5. Wydostaæ siê z tej dziury. Jak? Jak najszybciej. 6. Kapitana Taylora, bo siê po¶wiêci³ dla sprawy. Reszta to zwyk³e mutki 7. Nikogo, wszystkich równo nie lubi (bo mutki), ale jest w pe³ni ¶wiadomy tego, ¿e potrzebuje ich pomocy ¿eby siê st±d wydostaæ. 8. 20+ obra¿eñ z rugera, zostanie championem Gas Pipe 9. Zbyt ma³a inno¶æ Alexa od miejscowych, chocia¿ to mo¿e równie¿ dlatego, ¿e po pierwszej sesji ju¿ nikt z inno¶ci± na niego nie spogl±da³ 10. Po¶wiêcenie kapitana Taylora - wygl±da na to, ¿e nawet mutki potrafi± czasami odej¶æ z honorem i byæ mo¿e s± bardziej ludzcy ni¿ uwa¿am. Mo¿e nawet z kim¶ siê zaprzyja¼ni do koñca kampanii I jeszcze komentarz odno¶nie trudno¶ci walk - wiêcej walk z 2+ figurami na raz, i od razu bêdzie trudniej :P |