Tytu³: Gimri Wiadomo¶æ wys³ana przez: rdo Czerwiec 16, 2011, 18:20:51 Imiê: Gimri
Nazwisko: Rasa: Krasnolud Profesja: Czeladnik Run Wiek: 43 Kolor oczu: fioletowy Kolor w³osów: czarny Znak gwiezdny: Smok Miejsce Urodzenia: Karag Dum Znaki szczególne: P³eæ: Mê¿czyzna Waga: 68kg Wzrost: 143 cm Rodzeñstwo: 0 WW: [46] 51 US: 31 K: 31 Odp: 47 Zr: 20 Int: 40 SW: [37] 47 Ogd: 25 A: 1 ¯yw: [13] 15 S: 3 Wt: 4 Sz: 3 Mag: [ 0 ] 1 PO: 3 PP: 2 Umiejêtno¶ci: Spostrzegawczo¶æ Wycena Rzemios³o (Kowalstwo)+10 Wiedza (Krasnoludy) Zn. jêzyka (Khazalid) Zn. jêzyka (Staro¶wiatowego) Czytanie i pisanie Jêzyk tajemny (krasnoludzki) Nauka (runy) Rzemios³o (p³atnerstwo) Wykuwanie run Zdolno¶ci Krasnoludzki fach (+10 do rzemios³) Krzepki (ciê¿ki pancerz bez kar) Odporno¶æ na magiê (+10 przeciw czarom) Odwaga Widzenie w ciemno¶ci Zapiek³a nienawi¶æ (+5WW vs O&G) Runa ciosu (s. 213) Runa ochrony Wyposa¿enie: broñ: - Topór (1r) - nó¿ - tarcza Pancerz: - Skórzana kurta - kaftan kolczy Inne: - Narzêdzia kowala run - Ubranie - sztylet (runiczny?) - plecak - koc - miska, sztuæce - sznur - tarcza Kasa: 22 zk. PD: 45/445 Tytu³: Odp: Gimri Wiadomo¶æ wys³ana przez: Jovaen Czerwiec 17, 2011, 18:43:01 No proszê, oto ¿ywy dowód na to, ¿e ju¿ wkrótce ruszamy z WFRP od nowa. :D
Podoba mi siê Twoja postaæ, RDO. Szczególnie podoba mi siê fakt, ¿e pochodzi z zaginionej twierdzy Karag Dum i ¿e zna s³ynnego szalonego in¿yniera-zabójcê trolli Malakia Makaissona. Dobrze, bardzo dobrze! My¶lê, ¿e Gimri bêdzie dobrym materia³em na niejedn± epick± historiê. Pro¶ba: popracuj nad histori± postaci (bo jak na razie to... jej nie ma); nadaj Gimriemu charakter, cele, koncept jaki¶, godny m³odego kowala run. I koniecznie wype³nij i pode¶lij do mnie Kwestionariusz bohatera (link poni¿ej): http://www.rpg-ug.darmowefora.pl/index.php?topic=5.0 Tytu³: Odp: Gimri Wiadomo¶æ wys³ana przez: whtmnk Lipiec 05, 2011, 21:24:24 na pierwszy rzut oka po sesji - ciekawa wspó³praca:
postaæ i gracz obdarzeni spor± wiedz± o ¶wiecie WH, legendach i tajemniczych stworach, co wiêcej t± wiedz± chêtnie siê dziel± :D nie mogê siê doczekaæ, a¿ zaczniesz co¶ dla nas wykuwaæ! :D Tytu³: Odp: Gimri Wiadomo¶æ wys³ana przez: rdo Lipiec 05, 2011, 22:31:37 O w³a¶nie:
Co¶ zacznê dla Was wykuwaæ. dobrze ¿e zwracasz na to uwagê, bo ju¿ o tym pomy¶la³em ino jeszcze zapomnia³em napisaæ. Zak³adam, ¿e w ci±gu tych kilku sesji uda mi siê co¶ wykonaæ i czekam na zamówienia. Jak nie bêdê mia³ bardzo specyficznych zamówieñ, to spróbujê zrobiæ jaki¶ miecz n.p. dla Ciebie (najwy¿szej jako¶ci (o ile siê dorwê do stosownego warsztatu!) z n.p. run± szybko¶ci (efekt tymczasowy to by³aby dodatkowa karta do inicjatywy na jedn± walkê w obecnych zasadach, tak Jov?) ) Teoretycznie zacz±æ powinienem od czego¶ dla kap³ana :) I na pewno co¶ dostanie (Tromm, przejrzyj sobie te zasady jak chcesz jaki¶ specyficzny magiczny przedmiot) - warunkuje to specyficzny sojusz miêdzy krasnoludami a kultem Sigmara. === Zaktualizowana rozpiska. Za 100PD wykupujê (mam na li¶cie) Naukê (Historia) - zw³aszcza ¿e nie maj±c jej wpisanej co¶tam siê o Fimirach dowiedzia³em ;-) (mo¿na przyj±æ, ¿e Gimri na razie bardziej zakuwa³ ni¿ wykuwa³ cokolwiek ;-) ) Imiê: Gimri Nazwisko: Rasa: Krasnolud Profesja: Kowal Run Wiek: 60 Kolor oczu: fioletowy Kolor w³osów: czarny Znak gwiezdny: Smok Miejsce Urodzenia: Karag Dum Znaki szczególne: P³eæ: Mê¿czyzna Waga: 75kg Wzrost: 144 cm Rodzeñstwo: 0 WW: [46] 51 US: 31 K: [31] 36 Odp: [47] 52 Zr: 20 Int: [40] 50 SW: [37] 52 Ogd: 25 A: 1 ¯yw: [13] 15 S: 3 Wt: 4 Sz: 3 Mag: [ 0 ] 2 PO: 3 PP: 2 Umiejêtno¶ci: Spostrzegawczo¶æ Wycena Rzemios³o (Kowalstwo)+10 Wiedza (Krasnoludy) Zn. jêzyka (Khazalid) Zn. jêzyka (Staro¶wiatowego) Czytanie i pisanie Jêzyk tajemny (krasnoludzki) Nauka (runy) Rzemios³o (p³atnerstwo) Wykuwanie run Nauka (historia) Zdolno¶ci Krasnoludzki fach (+10 do rzemios³) Krzepki (ciê¿ki pancerz bez kar) Odporno¶æ na magiê (+10 przeciw czarom) Odwaga Widzenie w ciemno¶ci Zapiek³a nienawi¶æ (+5WW vs O&G) Runa ciosu (s. 213) Runa szybko¶ci Runa przeznaczenia Wyposa¿enie: broñ: - M³ot jednorêczny opatrzony Mistrzowsk± Run± Rzutu ;-) - Topór (1r) - Rapier - Nó¿ - Tarcza - Pistolet Pancerz: - Skórzana kurta - kaftan kolczy Inne: - Odznaka zakonu gryfa - Narzêdzia kowala run - Ubranie - sztylet (runiczny?) - plecak - koc - miska, sztuæce - sznur - tarcza Kasa: 22 zk. PD: 1400/1400 == Obrazek zrobiony na pocz±tku sesji ;-) (http://mzg.rootnode.net/2011-07-05-225814.jpg) == Kwestyonaryusz wype³ni³em. == PS.: za 200 PD (muszê rozwin±æ Magiê do poziomu 2 i kupiæ zdolno¶æ "Runa Przeznaczenia") bêdê móg³ robiæ fajne amulety szczê¶cia (mechanicznie: pozwalaj±ce ignorowaæ w ca³o¶ci obra¿enia z jednego ciosu zadaj±cego krytyczne obra¿enia). Amuleciki te s± jednorazowe, ale ich zrobienie bêdzie mi zajmowa³o oko³o pó³torej godziny na sztukê, wiêc móg³bym ich jak±¶tam seriê zrobiæ po dwie-trzy sztuki na ka¿d± osobê w dru¿ynie. Tytu³: Odp: Gimri Wiadomo¶æ wys³ana przez: Tromm Lipiec 06, 2011, 12:54:11 Fajny ten d³orf, ale nieco za ma³o masywny chyba :) Poza tym skoro to kowal to gdzie upierdzielony fartuch i m³ot? :)
Tytu³: Odp: Gimri Wiadomo¶æ wys³ana przez: whtmnk Lipiec 06, 2011, 13:11:49 m³otem.. rzuca!:D
to daje kowalom nowe mo¿liwo¶ci - wykuwanie na odleg³o¶æ, albo np: kowalstwo korespondencyjne! co Wy na to? : P Tytu³: Odp: Gimri Wiadomo¶æ wys³ana przez: rdo Lipiec 07, 2011, 02:23:13 kucie na dystans to dobra sugestia :)
Tromm: Gimri masê sukcesywnie zwiêksza odk±d wyrwa³ siê z Karag Dum, wiêc bêdzie dobrze, bez obaw :) A fartuch jest w ku¼ni ;-) Tytu³: Odp: Gimri Wiadomo¶æ wys³ana przez: Jovaen Lipiec 08, 2011, 17:11:44 Hej, fajny ten rysunek. :D Teraz widzê, ¿e mamy w dru¿ynie... rasowego rewolwerowca. Jakby¶my grali w Deadlands. Jovaen klika "Lubiê to!". ;)
Te okulary s± ciut przegiête; krasnoludzkiego kowala/in¿yniera/inszego wyrobnika widzia³bym raczej w jakich¶ kozackich goglach (patrz ni¿ej); no, ale gogle to kanon, a taka wizja jest... ciekawa. :P (http://mythicmktg.fileburst.com/war/us/home/images/conceptart/dw_armor_engineer02.jpg) Jak nie bêdê mia³ bardzo specyficznych zamówieñ, to spróbujê zrobiæ jaki¶ miecz n.p. dla Ciebie (najwy¿szej jako¶ci (o ile siê dorwê do stosownego warsztatu!) z n.p. run± szybko¶ci (efekt tymczasowy to by³aby dodatkowa karta do inicjatywy na jedn± walkê w obecnych zasadach, tak Jov?) ) Jak najbardziej; dobra interpretacja. ;) Bawcie siê w kucie, dajmy Gimriemu siê wykazaæ, nim nas opu¶ci. A mo¿e jednak do tego nie dojdzie...? Bo cholernie podoba mi siê ta postaæ, i bêdzie bardzo szkoda wys³aæ go gdzie¶ na front i co najwy¿ej opisaæ potem w Kronikach, ¿e zrobi³ to czy tamto, wzglêdnie przerobiæ go na NPC-a... Tytu³: Odp: Gimri Wiadomo¶æ wys³ana przez: rdo Lipiec 21, 2011, 23:12:44 Dziêki Wam za bardzo fajne z mojej perspektywy 3 sesje. A Gimri? Gimri bêdzie walczy³ z Chaosem na innym odcinku. Ma nadziejê, ¿e przyczyni siê w jaki¶ choæby sposób do utopienia którego¶tam hrabiego - w koñcu obieca³ to Kasparowi. A w wolnym czasie? W wolnym czasie wykona jaki¶ miecz +1 ;-) I kiedy¶ do gry wróci :) / zaktualizowa³em kartê.
|