RPG@UG: Forum Gier Fabularnych Uniwersytetu Gdañskiego

RPG => ¦wiat Mroku => W±tek zaczêty przez: Jovaen Luty 11, 2011, 19:18:06



Tytu³: ¦wiat Mroku - Jak gramy?
Wiadomo¶æ wys³ana przez: Jovaen Luty 11, 2011, 19:18:06
Tak, dopuszczam mieszanie systemów i konwencji. Przyznajê, ¿e bardzo zale¿y mi na dodaniu do standardowego ¦wiata Mroku szczypty lovecraftowskiego Zewu Cthulhu - w koñcu te konwencje i tak doskonale siê mieszaj±. Tak, to ju¿ jest w³a¶ciwie przes±dzone ;) Je¿eli chodzi o klimat/czas - it's up to you. Je¿eli powy¿sza lista jest niewystarczaj±ca, to dodajcie jakie¶ propozycje od siebie.

Ja proponujê opcjê #4. To do¶æ autorska konwencja, bliska memu sercu. Pomy¶lcie tylko... Krzy¿ kontra pó³ksiê¿yc kontra stare religie Wschodu, ponure piaski pustyni, samotne kasztele krzy¿owców, zagubione miasta i nekropolie, pe³zaj±ce koszmary z pradawnych eonów... Kto wiem, mo¿e spotkanie nawet Abdula al-Hazreda, nies³awnego autora Necronomiconu? :)


Tytu³: Odp: ¦wiat Mroku - Jak gramy?
Wiadomo¶æ wys³ana przez: Abaddon Luty 11, 2011, 19:32:06
Zaznaczy³em #3 - "Wampir"/"Wilko³ak"/"Mag" w Mrocznych Wiekach (¶redniowiecze) - ciemnota, zabobon, strach, wioski, zamki, rycerze, a do tego nasze "stwory"... Wed³ug Jovaena - drugi WFRP... mo¿e i tak, ale dla mnie to brzmi du¿o lepiej ni¿ wampiry itd. w nowszych czasach, biegaj±ce z broni± paln± i walcz±ce z oddzia³ami ³owców wampirów ubranymi w kamizelki kuloodporne... A do tego, odwalisz co¶ w ¦redniowieczu i zobaczy to stra¿nik -> zabijasz stra¿nika i po problemie, nawet trupami nikt siê zbytnio nie przejmie. Odwalisz co¶ w nowszych czasach... policja, wojsko, ³owcy wampirów i generalnie pospolite ruszenie i nagonka na nas.

O opcji #4 - "Zew Cthulhu" + "Wampir"/"Wilko³ak"/"Mag" w czasie krucjat, na Bliskim Wschodzie pisa³em z Jovaenem i przyznajê, ¿e wydaje mi siê to trochê dziwne, ale z drugiej strony kusi :D i mo¿e byæ ca³kiem ciekawe. Poza tym opis tej opcji powy¿ej brzmi ju¿ jak zarys jakiej¶ koncepcji, wiêc mo¿e nied³ugo da³oby siê zacz±æ graæ... ;? Zreszt±, poza Cthulhu te 2 opcje mog± siê zazêbiaæ, a dla mnie i tak w tej kwestii wa¿niejszy jest czas, a nie miejsce i klimat.

W skrócie - opcja 3-4, chocia¿ zaznaczy³em 3.


Tytu³: Odp: ¦wiat Mroku - Jak gramy?
Wiadomo¶æ wys³ana przez: Tromm Luty 18, 2011, 12:18:13
Zag³osowa³em na klimaty Cthulhu, odpowiada mi bardzo pomys³ pomieszania go z WoDem. £obacymy, co z tego wyjdzie.


Tytu³: Odp: ¦wiat Mroku - Jak gramy?
Wiadomo¶æ wys³ana przez: Jovaen Luty 18, 2011, 13:29:18
Zapowiada siê klasycznie. Ale mo¿e przez wzgl±d na Abaddona (który usilnie lobbowa³ za klimatami fantasy) wprowadzê jakie¶ elementy skakania w czasie? Bramy miêdzy-wymiarowe? :D Je¿eli by³by to Mag to wszystko jest mo¿liwe...


Tytu³: Odp: ¦wiat Mroku - Jak gramy?
Wiadomo¶æ wys³ana przez: Abaddon Luty 18, 2011, 19:37:49
Wydaje mi siê to trochê dziwne ;p, co zreszt± ju¿ raz ci mówi³em, ale jak chcecie  ;).


Tytu³: Odp: ¦wiat Mroku - Jak gramy?
Wiadomo¶æ wys³ana przez: bodysnatcher! Maj 17, 2011, 19:07:22
Reanimujemy temat? Kto¶ chêtny na granie, kiedy min± ju¿ okropno¶ci sesji?


Tytu³: Odp: ¦wiat Mroku - Jak gramy?
Wiadomo¶æ wys³ana przez: shg Maj 17, 2011, 20:59:22
Ja chêtny kiedykolwiek.
Zaznaczy³em opcjê #1. Nie zale¿y mi na jakich¶ modyfikowanych klimatach, ale te¿ nie przeszkadza mi je¶li tak wolicie.


Tytu³: Odp: ¦wiat Mroku - Jak gramy?
Wiadomo¶æ wys³ana przez: AlexRiven Luty 12, 2012, 03:07:58
ja te¿ bym pogra³ :) najbardziej mi siê widzi wampir w ¶redniowieczu, ale mo¿e byæ te¿ mag w XX wieku


Tytu³: Odp: ¦wiat Mroku - Jak gramy?
Wiadomo¶æ wys³ana przez: Jovaen Luty 13, 2012, 17:43:46
W takim razie - wskakuj tutaj!
http://www.rpg-ug.darmowefora.pl/index.php?topic=283.msg2374#new

Naszym MG od ¦wiata Mroku jest BlizZ, który zamierza prowadziæ Maga. :) Z Tob±, to bêd± ju¿ 2 osoby w dru¿ynie (a tak ju¿ da siê graæ); jest i szansa na trzeciego gracza - a wtedy ¦wiat Mroku na naszym Forum w koñcu wystartuje! 8)


Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum

trzywahaty conworlder kotyteam maro freeforall