RPG@UG: Forum Gier Fabularnych Uniwersytetu Gdañskiego
 
Witamy, Go¶æ. Zaloguj siê lub zarejestruj.

Zaloguj siê podaj±c nazwê u¿ytkownika, has³o i d³ugo¶æ sesji
Aktualno¶ci: Dead but dreaming
 
  Poka¿ wiadomo¶ci
Strony: [1]
1  RPG / Neuroshima / Odp: Fina³ : Sierpieñ 16, 2011, 21:41:44
A mi siê zakoñczenie nie podoba³o, bo:
1. Moja postaæ zosta³a spisana na straty przez dru¿ynê.
2. Moja postaæ zosta³a przywrócona przez Molocha po czym zabita przez t± sam± dru¿ynê (i mia³a co¶ do powiedzenia tylko w jednej turze na ca³± sesjê).
3. Nikt nie umie¶ci³ relacji z ostatnie sesji na forum!
2  RPG / Terminy spotkañ / Odp: Terminarzyk spotkañ Neuroshimy - Grupa 2 (WA) : Lipiec 19, 2011, 10:04:06
(...) lub ¶mierci waszych postaci ;-)
Powinni¶my siê uczyæ od tego pana: http://www.youtube.com/watch?v=zEhtsgu6bJg
3  RPG / Relacje z sesji / Okiem Molocha - sesja 12 WA : Lipiec 09, 2011, 14:09:47
/> Raport pogodowy: burza, silne opady deszczu ze ¶niegiem.
/> Obcy wykryci po drugiej stronie kanionu. Kontynuowaæ ostrza³ artyleryjski. Omijaæ budowle sojusznicze (oraz Zurich).
/> Obcy wychylaj± siê na 3 sekundy by obejrzeæ dno kanionu. Zapewne w celu obliczenia strat. Na dnie pozosta³a nieuszkodzona broñ.
/> Utracono kontakt z obcymi.
########## TRANSMISSION HACKED BY DIANA ##########
# Haker 85 poziomu. Pó³ staruszka, pó³ robot. Wisi na sieci cewników i kabli. #
/> Sojusznicze jednostki szpiegowskie wykry³y obecno¶æ ¿ywej tkanki pod wej¶ciem do banku. Cel nieznany. Pochodzenie nieznane. Zachowanie irracjonalne.
/> Osobnicy w³amuj± siê do banku. Uruchomiano fotokomórki ¶wietlne na drodze do CD.
/> Osobnicy dotarli do pomieszczenia ochrony na 29 piêtrze. Zidentyfikowani jako ludzie z jednej z osad. Cel okre¶lony jako Eden. Uruchomiæ windê do CD.
/> Osobnicy dotarli do CD. Udzielono pomocy medycznej. Przygotowano implant nogi dla kulawego. Wrêczono granat EMP. Wskazano drogê do Edenu. Przekazano dysk z danymi, w celu przekazania go mieszkañcom Edenu. Aby upewniæ siê co do wykonania misji wszczepiono jednemu osobnikowi nadajnik do mózgu. Wskazano osobnikom drogê do opancerzonego Mercedesa, M4A1 ??MyLittlePony?? oraz pomieszczeñ gospodarczych. Z pomieszczeñ gospodarczych zabrano fartuch sprz±taczki. Wskazano osobnikom miejsce pobytu ich towarzysza. Doradzono spisanie go na straty.
########## EOT ##########
/> Wykryto obcy pojazd poruszaj±cy siê po zrujnowanych drogach centrum.
/> Pojazd wjecha³ na odbudowan± drogê szybkiego ruchu. Do wszystkich jednostek: zatrzymaæ.
/> Pojazdy opancerzone raportuj± o  zbyt du¿ej prêdko¶ci obcych. Wys³aæ ¶cigacze. Ostrzelaæ pociskami burz±cymi drogê.
/> Cele opu¶ci³ g³ówn± trasê i wymkn± siê ¶cigaczom. Wys³aæ nowego juggernouta "Terens".
/> Wykryto ³adunek EMP. Juggenout zagro¿ony. Ostrzelaæ ogniem artyleryjskim.
/> Cel poza zasiêgiem. Ostatnio widziany jak wje¿d¿a do stacji metra.
########## TRANSMISSION HACKED BY TETRA ##########
# Supermutanty. Du¿o cybernetycznych wszczepów. Obozowisko ze starych kolejek u³o¿onych w kr±g. #
/> Wykryto pojawienie siê obcych tkanek ¿ywych. Obcy próbuj± w³amaæ siê do systemu. Skradziono 3 kamery. Próba w³amania do systemu udaremniona.
/> Kontakt z obcymi. Zaprowadziæ je do dowódcy.
/> Obcy poddali siê badaniom. Czysta tkanka ludzka. Wykryto nadajniki w mózgach u 3 osobników, którego istnienia nie byli ¶wiadomi. Pochodzenie nieznane, prawdopodobnie Moloch. Czas pracy nieznany, prawdopodobnie lata. Zasiêg do 20 metrów. Udzielono obcym noclegu. Odmówili przyjêcia mutagennego wirusa oraz implantów broni. Obcy zostali nakarmieni wysokobia³kowym pokarmem, który zosta³ niedawno znaleziony.
/> Przeprowadzono test wp³ywu narkotyku Tornado na mózg ludzki.
/> Wskazano obcym drogê do stoczki i mariny. Poinformowano ich o ska¿eniu. Udzielono informacji gdzie znajduj± siê kombinezony anty-radiacyjne.
########## EOT ##########
/> Jednostka "Terens" zosta³a przeniesiona do archiwum bazy danych.
/> Archiwum przepe³nione nadmiarem bezu¿ytecznych wiadomo¶ci o tre¶ci "Still alive". Zamroziæ i spakowaæ.
4  RPG / Terminy spotkañ / Odp: Terminarzyk spotkañ Neuroshimy - Grupa 2 (WA) : Lipiec 03, 2011, 12:42:23
Mi chyba te¿ pasuje, je¶li moja postaæ jeszcze ¿yje.
5  RPG / Terminy spotkañ / Odp: Terminarzyk spotkañ Neuroshimy - Grupa 2 (WA) : Czerwiec 28, 2011, 14:46:04
Witam dru¿ynê!
    Poniewa¿ dopracowuje pracê magistersk± (za tydzieñ muszê j± zdaæ) oraz z³apa³o mnie paskudne choróbsko w nogê i jestem na antybiotykach, nie mogê uczestniczyæ w nastêpnej sesji. Widzê, ¿e i tak macie ju¿ kogo¶ na zastêpstwo. Dajê pozwolenie MG na epick± ¶mieræ mojej postaci, je¶li na nastêpnej sesji bêdziecie koñczyæ scenariusz. Ewentualnie mo¿e kto¶ inny przej±æ nad ni± kontrolê. Ostatecznie mogê byæ waszym bossem do pokonania, bo Moloch zaw³adnie moim wszczepem.

Edit:
    Promotor chce mnie przenie¶æ na pocz±tek wrze¶nia, wiêc teraz przyjdê ju¿ tylko je¶li zdrowie pozwoli. Nadal jednak pozwalam MG, aby Moloch przej±³ kontrolê nad moj± postaci±, bo lubiê graæ w Dungeon Keepera.
6  Offtopic / O RPG (i nie tylko) na weso³o / Odp: Achievementy sesyjne : Czerwiec 27, 2011, 17:54:33
Czas na moje sugestie:
C4 and after - zabij przeciwnik ³adunkiem wybuchowym z bliskiej odleg³o¶ci samemu nie doznaj±c uszczerbku;
Czêste mycie skraca ¿ycie - zdob±d¼ punkt g***a;
Demot na g³ównej - spraw, ¿e reszta dru¿yny zaliczy facepalm;
Niewybuch - u¿yj bardzo ¶mierciono¶nej broni bez ¿adnego efektu;
Rocket Jump - wykonaj rocket jump;
Szkoda pocisku - podczas zostañ ca³kowicie zignorowany przez przeciwników;
Tylko szybko, wieczorem mam rajd - wykonaj quest poboczny w 5 minut;
Quake Master - wykonaj rocket jump i prze¿yj;
¯mija - zabij przeciwnika podczas czo³gania siê w w±skiej przestrzeni;

Mam nadziejê, ¿e tym razem nie boisz siê moich pomys³ów.
7  Offtopic / O RPG (i nie tylko) na weso³o / Odp: Achievementy sesyjne : Czerwiec 27, 2011, 07:48:56
Hehe ;-) Chyba Purple Heart naj³atwiejsze.
Pewno macie wiêcej ;-)
Mów za siebie - jako jedyna postaæ z dru¿yny nie dozna³em jeszcze wiêcej ni¿ jednej rany w walce. Przeciwnicy maj± tak zaawansowane AI, ¿e nie focusuj± tanka.
Równie¿ po akcji z pi³k± nafaszerowan± TNT chyba ca³a dru¿yna, poza mn±, zdoby³a "Co¶ siê pali?".

Chyba nazbyt zachowawczo i kombinatorsko gram jak na tanka.

Zdoby³em:
Carmageddon - drezyn± po szczurach
Chirurg ¶rutowy
Mistrz miecza - dok³adniej topora
Zabójca mutków
Dawid - ciê¿ko opancerzony robot wypatroszony z ciê¿kiego ¶rutu ze ¶redniej odleg³o¶ci.
8  RPG / Relacje z sesji / Odp: (WA) 23 czerwca - odwiedziny na Placy budowy (sesja #10) : Czerwiec 25, 2011, 18:03:39
Jak znam ¿ycie, to dotrzemy tam innym transporterem. Zapewne w eskorcie dwóch ciê¿kich robotów.
9  RPG / Relacje z sesji / Odp: (WA) 23 czerwca - odwiedziny na Placy budowy (sesja #10) : Czerwiec 25, 2011, 16:59:13
Mnie nie by³o, bo debug pracy magisterskiej mnie poch³on± a¿ do godziny 11 dzi¶. Z przerwami na sen i jedzenie, i procesjê. (Uwielbiam te b³êdy, dla wykrycia których muszê uruchomiæ ca³y program i pozwoliæ mu pracowaæ przez 15 minut)

Poniewa¿ ja i Sanchez wybrali¶my siê na walkabout, gonieni przez Martina, czy MG mo¿e podliczyæ ilo¶æ uszu w naszyjnikach z jakimi wrócimy? A na powa¿nie to chcia³bym siê dowiedzieæ po co Moloch zbiera jeñców?
10  RPG / Relacje z sesji / Odp: Miêdzy sesjami WA : Kwiecieñ 12, 2011, 15:03:55
Wpad³y mi do g³owy w miarê proste w produkcji pomys³y, co mo¿na zrobiæ z TNT:
TNT + skarpetka + du¿o smaru + lont = sitcky bomb z Szeregowca Rayana. (Przyklejasz do pancerza, tam gdzie robot siê podrapaæ nie mo¿e, i uciekasz)
Be³t do kuszy + TNT + pomys³ jak to odpaliæ = £adna, zasiêgowa wyrzutnia, która nie da mo¿e i silnych wybuchów, ale nadrobi AP.
Nó¿ + TNT + zegarek z alarmem = sticky bomb wersja przeciw mutkom (wbijasz mu w plecy i siê chowasz, podczas gdy on ginie gdy tylko us³yszy nieprzyjemn± dla ucha melodyjkê).

Pomys³, którego nie mam zamiaru wykorzystywaæ, jednak rzucê tak tylko, dla poruszenia wyobra¼ni:
Wios³o od kajaku (takie podwójne) + du¿o ta¶my + dwie pi³y mechaniczne + paliwo = Halabarda z waszych koszmarów.

I kolejny pomys³, tym razem z rzeczywisto¶ci:
http://www.paintballsentry.com/
11  RPG / Relacje z sesji / Odp: Miêdzy sesjami WA : Kwiecieñ 09, 2011, 17:45:08
Terrence mo¿e sprzedaæ krzes³a, bimber, zepsuty radiotelefon i kask.

Za taki zestaw pewno by dosta³ czê¶æ z zamówionych rzeczy.

Co do czo³ówki - da siê wykonaæ. jakie¶ lampy, ¿arówki/LEDy i baterie s± do dostania.
Co do map - mapy s± tylko takie schematyczne, uproszczone. ale tanie.
Co do "czego¶ na dalszy zasiêg": karabin, który Terrence  tak bardzo chce mieæ, problem jest taki, ¿e jedyny karabin na sprzeda¿ to Mini-14. Na które chêtny jest równie¿ Nick.
Co do amunicji 12ga: dostaniesz 10 nabojów ¶rutowych.
Co do butów - te¿ uda siê zdobyæ.

Nick ma chyba lepsz± walutê, i mo¿e spokojnie kupiæ wszystko co sobie za¿yczy³ i wiêcej.
Co do latarki, latarkê z kompletem baterii dostaniesz.
Co do Mini-14, jak wy¿ej. na sprzeda¿ jest jedna sztuka.
Co do manierki - od rêki dosta³e¶
Co do liny, jest 60m. w jednym kawa³ku, w dobrym stanie. Jest te¿ hak. Do dostania równie¿ (³a³!) uprz±¿ do wspinaczki i 2 karabinczyki.
I jeszcze co¶ bêdziesz móg³ mieæ.

No i kto odpu¶ci Mini-14?
Co mo¿na zamiast Mini dostaæ, od razu powiem: m.in. jeszcze 20 kolejnych nabojów ¶rutowych lub drug± strzelbê g³adkolufow± (pompka Remingtona na 8 nabojów).

Odpuszczam sobie Mini-14.
Je¶li jaka¶ mapa jest publicznie dostêpna, to zamiast kupowaæ sobie przerysowujê (jeden z nas mia³ d³ugopis, a papieru mieli¶my od groma i ciut). Sk±piec ze mnie. Je¶li nie, to za krzes³o próbujê.
Krzes³a z dostaw± do domu + sam pomogê z³o¿yæ
Bimber cennym napitkiem jest - dobre buty za niego siê nale¿±.

Do go¶cia z 12ga. Amunicja ¶rutowa nie bardzo siê tobie przyda. Za to ja muszê pilnowaæ wioski. Zobacz na moje blizny - to po walce z mutkami. Zobacz na moje wszczepy. Maszyny mi to zrobi³y, a ja nadal ¿yjê. Ja pilnujê wioski i potrzebujê tej amunicji, podczas gdy ty mo¿esz sobie wygodnie siedzieæ. Apropos wygodnego siedzenia... (próbujê opchn±æ krzes³a za amunicjê).

Ostatnia rzecz to czo³ówka. Interesuje mnie technologia LEDowa. Od biedy interesuj± mnie same komponenty, które móg³by McDonald wmontowaæ w mój he³m do rugby. Próbujê wymieniæ siê za uszkodzony radio-telefon. Ile baterii w zapasie dostanê?
12  RPG / Relacje z sesji / Miêdzy sesjami WA : Kwiecieñ 09, 2011, 10:58:42
Poniewa¿ miêdzy sesjami mieli¶my zaj±æ siê handlem zdalnie, to czas to zacz±æ.
    Po dowiezieniu ostatniego kartonu z krzes³em Terens zacz±³ oceniaæ ludzi w wiosce. Jego wzrok pad³ na kanciarz i na moment wyskoczy³a mu ¿y³a, gdy poczu³ w kieszeni Glocka. Szybko siê opanowa³ i oceni³ z kim ten go¶æ siê kumpluje, aby nie daæ siê znowu wyrolowaæ.
    Terens b³±dzi³ wzrokiem w poszukiwaniu (kolejno¶æ ma znaczenie):
* Czo³ówki i zestawu baterii do niej. Je¶li nie ma baterii, to szuka ich w¶ród innych ludzi. W koñcu jeste¶my pod elektrowni±.
* Mapy Seattle.
* Czego¶ na dalszy dystans od SPASa. Najlepiej (kolejno¶æ ma znaczenie): HK21e/23e; FN FAL; HK416/417; Galil; Vector (Kriss Super V).
* Amunicji do SPASa - Breneka siê skoñczy³a, osta³ mi siê tylko ciê¿ki ¶rut.
* Porz±dnych, wojskowych butów.

Co w zamian?
* 0,5l Samogonu.
* Kask robotnika (chyba, ze kto¶ z dru¿yny bardzo bêdzie chcia³).
* Krzes³o.
* Uszkodzony radio-telefon.
* Mogê nar±baæ drewna toporem.
* Mogê upolowaæ szczura w kana³ach.
* Mogê czego¶ poszukaæ poza wiosk±.

Co na to MG?
13  RPG / Neuroshima / Odp: Ankieta neuroshimowa (grupa WA) : Kwiecieñ 08, 2011, 09:55:13
Cytuj
Ad3. Super gro¼nych potworów, które ¶ci±gamy jednym strza³em.
Spadówa. Nastêpnym razem Ty bierz na klatê 3 serie z karabinu, a ja bêdê marudzi³ o ¶ci±ganiu jednym strza³em. Mam wra¿enie ¿e to takie overstatement. Roboty na parkingu mia³y pecha po prostu. Jakby¶my mieli s³abe rzuty to my robiliby¶my za mobilne tarcze strzelnicze. A inni przeciwnicy? W SKMce (mutki) te¿ kto¶ by³ ranny, a ze szczurami to chyba epickiej walki nie nawi±¿esz.
Podczas 1, 2 i 3 sesji by³y rzeczywi¶cie fajne i gro¼ne walki - zasadzka na konwój by³a super, degeneraci byli grozi, szczury dawa³y radê ilo¶ci± (choæ nie znoszê walki z gryzoniami - trauma po innych RPG). A gdy przysz³o do walki z potê¿niejszymi maszynami, gdzie w zasadzie nie jeste¶my przygotowani i to my tak jakby wpadamy w zasadzkê (a przynajmniej nietrudno by³oby j± na nas zastawiæ), to wszystko idzie jak po ma¶le. Ten robot, który wpakowa³ seriê w ciebie mia³ szczê¶cie, bo dru¿yna siê rozdzieli³a (trzech na piêciu w walce, z czego ja by³em daleko poza zasiêgiem) i MG zu¿y³ na niego wszystkie zachomikowane fuksy. I to by³o w sumie fajne - podczas nastêpnych walk upraszam o stosowanie fuksów przez MG, bo inaczej nikt nie ma z nami szans.
14  RPG / Neuroshima / Odp: Ankieta neuroshimowa (grupa WA) : Kwiecieñ 08, 2011, 09:42:49
Cytuj
a gdy czego¶ potrzebujemy rzucamy na "Bogactwo"/"Ekwipunek"
No to niestety jest specyfika tego settingu. Brak czego¶ takiego jak sklepy i cywilizacja sprawia, ¿e nie masz tego co by¶ chcia³, tylko musisz kombinowaæ jak optymalnie wykorzystaæ to co masz. Zw³aszcza tu, w ruinach Seattle. Ale je¶li zagryziesz zêby i wyczekasz a¿ dotrzemy na po³udnie, to s±dzê, ¿e ilo¶æ tych przerywników zbierackich zmaleje, a w zamian za to wzro¶nie ilo¶æ przerywników dyplomatyczno-handlowych.

Tak gwoli ¶cis³o¶ci: moja uwaga wcale nie dotyczy settingu, tylko mechaniki. Rzut na ten dajmy to Ekwipunek wci±¿ mo¿na uzasadniæ w stylu "a tak, znalaz³em ten z³om na tym zrujnowanym parkingu" albo nie¶miertelne "my¶la³em, ¿e to zgubi³em", nie musi to przecie¿ od razu oznaczaæ chodzenia do sklepu. ;-) Rzecz jest tylko w tym, by oszczêdziæ czas na t± ca³± ksiêgowo¶æ. A mniej kreatywnie te¿ wcale nie jest, bo wci±¿ mo¿na kombinowaæ ró¿ne dziwne rzeczy i tylko MG musi siê postaraæ przy ustalaniu poziomu trudno¶ci takiego rzutu na Ekwipunek.

Generalnie Ruiny zosta³y tak pomy¶lane, ¿eby to gracze sobie losowali, gdy MG im opisuje co¶, albo tylko czê¶æ graczy bierze udzia³ w akcji, a reszta ma wolne i mo¿na uznaæ, ¿e przeszukuj±. Nasz MG stwierdzi³, ¿e wyrywaliby¶my sobie podrêcznik z r±k, dlatego by³y ogólne postoje i losowali wszyscy na raz, a on stwierdza³ co wypad³o. Moim zdaniem mo¿na by raz spróbowaæ jak wysz³oby gdyby¶my to my sobie losowali, gdy nasze postacie nie maja co robiæ podczas akcji.
15  RPG / Neuroshima / Odp: Ankieta neuroshimowa (grupa WA) : Kwiecieñ 07, 2011, 17:43:23
1. Która sesja (które sesje) by³a najmniej udana i dlaczego?
2. Która sesja (które sesje) by³a najbardziej udana i dlaczego?
3. Czego na sesjach ma byæ mniej?
4. Czego na sesjach ma byæ wiêcej?
5. Co chce twoja postaæ osi±gn±æ i w jaki sposób?
6. Którego BNa lubisz/lubi twoja postaæ?
7. Którego BNa nie lubisz/nie lubi twoja postaæ?
8. Co uwa¿asz za swój sukces w tej grze?
9. Co uwa¿asz za swoj± pora¿kê w tej grze?
10. Czy, i je¶li tak, to w jaki sposób, twoja postaæ zosta³a przez wydarzenia tej kampanii zmieniona?
Ad 1. Sesja na parkingu. W³a¶ciwie nie mia³em na niej co robiæ. Stara³em siê zastawiæ pu³apkê na gro¼ne stado maszyn Molocha na suficie, ale one zosta³y zniszczone zanim dojecha³y do mnie przez... dzieciaka z kamieniem, go¶cia z lusterkiem i pierwszy strza³ snajpera.
Ad2. Sesja, gdzie ratowa³em ca³± dru¿ynê z r±k dobijaj±cych ich mutków. Wreszcie zaistnia³em jako tank. Nastêpna sesja ze szczurami i wiosk± tornado te¿ by³a dobra.
Ad3. Super gro¼nych potworów, które ¶ci±gamy jednym strza³em.
Ad4. Poczucia, ¿e przeciwnicy mog± nam co¶ zrobiæ, strachu przed nimi. I wyrazistszych BNów. Wioska æpunów tornado by³a bardziej wyrazista od Gas Pipe.
Ad5. Prze¿yæ, porzuæ trochê przedwojennej gumy, skopaæ parê ty³ków, szczególnie tych metalowych, uruchomiæ potencja³ mojego wszczepu (co oznaczaj± te ¶wiate³ka?).
Ad 6/7. ¯aden BN nie zrobi³ na mnie wiêkszego wra¿enia. Mo¿e Epi, którego uratowa³em. Mo¿e Barbara i ten £owca Maszyn, bo czasem siê pokazuj± - wiem, ¿e istniej±.
Ad8. Uratowa³em dru¿ynê w walce z degeneratami, którzy chcieli ich zad¼gaæ.
Ad9. Granat za 50 gambli, wiszenie pod sufitem.
Ad10. Chcia³em na pocz±tku odgrywaæ ma³omównego, zamkniêtego w sobie, ale siê nie uda³o.
Strony: [1]

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum

freeforall trzywahaty muzycznekoloseum maro no