RPG@UG: Forum Gier Fabularnych Uniwersytetu Gdañskiego
 
Witamy, Go¶æ. Zaloguj siê lub zarejestruj.

Zaloguj siê podaj±c nazwê u¿ytkownika, has³o i d³ugo¶æ sesji
Aktualno¶ci: Dead but dreaming
 
  Poka¿ wiadomo¶ci
Strony: [1] 2
1  Offtopic / Nie tylko RPG / Odp: BG3? : ) : Marzec 13, 2012, 06:21:08
Podobno maj± od¶wie¿yæ tylko wygl±d BG II i zmieniæ trochê rzeczy ale zasadniczo to chyba bêdzie to samo - to oczywi¶cie tylko pog³oski, a nie fakt ale jakby zrobili BG III - to by by³o co¶
2  RPG / Sesje / Odp: Sesja przerywnik - D&D 4.0 : Marzec 02, 2012, 11:58:55
To mo¿e zróbmy tak, ¿e jak by¶ zdecydowa³ siê na prowadzenie czego¶ trwalszego to daj znaæ - chêtnie bym spróbowa³ si³ z edycj± 4.0.
I w sumie jak tak gracie to nie chcia³bym jako¶ przebiegu zak³óciæ nag³ym pojawieniem siê nowego gracza.
Muszê postudiowaæ jeszcze trochê podrêczniki do 4.0. bo nawet du¿o ich po¶ci±ga³em.
3  RPG / Sesje / Odp: Sesja przerywnik - D&D 4.0 : Marzec 01, 2012, 09:01:23
Tak siê zastanawiam czy znalaz³oby siê w Twojej kampanii jeszcze jedno miejsce??? Dopiero teraz zauwa¿y³em, ¿e kto¶ podj±³ siê prowadzenia sesji.
Mam wieloletnie do¶wiadczenie w 3,5 i mam nadziejê, ¿e to nie spaczy³o mnie na now± edycjê. Jakby co daj znaæ. Najchêtniej gram kap³anami i ewentualnie tu te¿ spróbowa³ bym swych si³ w tej profesji.
4  Organizacyjne / Og³oszenia i rozwój Forum / Odp: Wspó³praca z AKF "Sigmar" : Pa¼dziernik 11, 2011, 07:17:53
Zabrak³o mi Veldrina na posiedzeniu... Wci±¿ nie uda³o nam siê zderzyæ w realu. Smutny Vel, co siê sta³o, ¿e nie by³o Ciê tam, gdzie siê umawiali¶my?

Wiem, sorry ale w pi±tek spi³em siê jak ma³a dziwka i ledwie starczy³o mi mocy aby ponownie zmaterializowaæ siê na polu bitwy... jakby¶ organizowa³ jeszcze jakie¶ spotkania to daj znaæ
5  Organizacyjne / Og³oszenia i rozwój Forum / Odp: Wspó³praca z AKF "Sigmar" : Wrzesieñ 28, 2011, 08:34:29
Je¶li by³oby mo¿liwe to wola³bym siê gdzie¶ spotkaæ np. pod którym¶ z wydzia³ów na przymorzu i pojechaæ tam - bo ja nie jestem tutejszy i nie specjalnie znam siê na komunikacji miejskiej Gdañska
Chyba, ¿e wam to nie odpowiada - nie jestem niezbêdnym elementem delegacji wiêc jak co to spoko...
6  Organizacyjne / Og³oszenia i rozwój Forum / Odp: Wspó³praca z AKF "Sigmar" : Wrzesieñ 22, 2011, 09:57:59
Ja sarkastyczny... gdybym mia³ uczucia, by³yby zranione..

Mi te¿ ten "Sigmar" podpad³... ale tu chodzi o Greater Good" wiêc pieczo³owicie od³o¿ê ten foch na bok - jaki¶ termin najazdu zosta³ ju¿ wyznaczony?
7  Organizacyjne / Og³oszenia i rozwój Forum / Odp: Wspó³praca z AKF "Sigmar" : Wrzesieñ 19, 2011, 15:54:33
O delegacja siê zbiera... wybornie ja te¿ chcê do niej do³±czyæ je¶li jest wolne miejsce priesta...
8  RPG / Dungeons & Dragons / Odp: Informacje sesyjne : Wrzesieñ 11, 2011, 14:16:48
Poczyta³em Podrêcznik Gracza i nie takie to skomplikowane jak sobie wyobra¿a³em - no pozostaje kilka znaków zapytania ale mam nadziejê, ¿e mi wszystko wyja¶nisz.
Jak co gram kap³anem i potem battlepriest...
9  RPG / Dungeons & Dragons / Odp: Informacje sesyjne : Wrzesieñ 08, 2011, 08:02:37
Ja to ogólnie jestem starym prykiem co wyda³ wszystkie punkty bieg³o¶ci na wersjê 3,5... no ale ochota poekspienia sobie strasznie ci±gnie mnie ku sesjom - zawsze mo¿na spróbowaæ.
To muszê trochê zerkn±æ do podrêczników jak tam w ogóle siê postacie tworzy... i ro¿ne takie.
Czy bêdzie jakie¶ spotkanie potencjalnych graczy... 
10  RPG / Relacje z sesji / Odp: Ksiêga Cytatów : Wrzesieñ 02, 2011, 06:14:22
To z moich nie tak dawnych sesji:
Brandon (wampir-elf) pojmany przez elfy na chwilê przed spaleniem na stosie; event ¶ledzi miejscowa spo³eczno¶æ elfów:

G³ówny kap³an: Twoje ostatnie s³owa obrzydliwa bestio zanim spotka Ciê sprawiedliwo¶æ.
Brandon: Co z was za potwory - przyprowadzacie dzieci na egzekucjê
11  RPG / Dungeons & Dragons / Odp: Informacje sesyjne : Sierpieñ 31, 2011, 12:02:47
Dzizus edycja 4.0 - godne podziwu, ¿e j± proponujesz. Dla mnie to jest taki bullshit, ¿e masakra - kiedy¶ próbowa³em to obczaiæ tak ¿eby i¶æ z duchem czasu ale siê nie da³o.
To chyba jakie¶ chaotic retarded postacie wymy¶la³y i wysz³y z za³o¿enia: a spierdolmy co¶ co dobrze dzia³a³o ¿eby sprzedaæ kilka nowych podrêczników.
Je¶li naprawdê to czaisz to respekt.

Jakby¶ robi³ kampaniê w 3,5 dla Faerunu to piszê siê na to...
12  RPG / Dungeons & Dragons / Odp: Informacje sesyjne : Styczeñ 31, 2011, 10:47:03
Jeszcze mi siê kilka wa¿nych rzeczy przypomnia³o:

Nie mog± byæ zwi±zani z Shar czy Cyrikiem; nie mog± wykorzystywaæ magii cienistego splotu

Poszukiwacze przygód potrzebuj± tak¿e ekwipunku codziennego u¿ytku, o którym nie powinni zapominaæ bo czêsto brakuje go w krytycznej sytuacji

Postacie powinny pamiêtaæ aby chroniæ siê przed upa³em lub mrozem

Wymagania do ewentualnych klas presti¿owych powinny byæ uwzglêdniane przy rozwoju postaci
13  RPG / Dungeons & Dragons / Informacje sesyjne : Styczeñ 26, 2011, 16:54:41
Kampania: Faerun; cztery modu³y tocz±ce siê na obszarze Morza Ksiê¿ycowego, Cormyru, Cienistej Doliny i Anauroch

Poziom: 4 (lub stworzenie z wyrównywaczem poziomu - tak ¿eby w sumie by³o 4; nie drowy)

Rozmiar: maksymalnie ¶redni (preferowany zakres)

Atrybuty: sposób rozdzia³u punktów zgodny ze standardowym kupowaniem (Podrêcznik Mistrza Podziemi str. 169); premiowe 2 punkty dodawane do jednego z atrybutów

Atuty: jeden premiowy atut (postaæ musi spe³niaæ wymagania by go mieæ)

PW: premiowe 10 pw

Umiejêtno¶ci: liczba umiejêtno¶ci zgodna z zestawem pocz±tkowym dla ka¿dej z klas; podczas kampanii przydadz± siê takie umiejêtno¶ci jak Zbieranie informacji, Dyplomacja, Blef, Wyczucie pobudek, Wiedza (ró¿ne rodzaje np. religia, tajemna, plany); tak¿e Sztuka przetrwania jest dobr± inwestycj±
 
Fundusze: premiowe +5 000 sz do normalnych wynikaj±cych z poziomu

Jedzenie i picie: postacie musz± regularnie je¶æ i piæ (je¶li postacie nie bêd± tego robi³y to bêd± mia³y kary - zwsze musicie byæ na¿arci) – m±drym posuniêciem bêdzie zakup pier¶cienia wy¿ywienia

Czary: postaæ musi mieæ komponenty do czarów, których warto¶æ zosta³a podana lub s± wyj±tkowo rzadkie

Pieni±dze: do 5 000 sztuk nie maj± wagi; potem wa¿± normalnie

Magiczny tatua¿: z uwagi na fakt, i¿ tworzycie bandê najemników (tak by mi fabularnie najbardziej le¿a³o jak by¶cie siê znali) mo¿ecie sobie wybraæ magiczny tatua¿ bêd±cy znakiem rozpoznawczym waszej bandy (wszyscy cz³onkowie musz± mieæ taki sam tatua¿; jego lokalizacjê pozostawiam wam):
1.   premia z odporno¶ci +2 do jednego rzutu obronnego
2.   premia ze szczê¶cia +1 do testów ataków
3.   premia z odbicia +1 do KP

Charakter: okre¶lony liczbowo; ka¿de zachowanie ma wp³yw na modyfikacje poszczególnych sk³adowych charakteru

Postacie pozbawione widzenia w ciemno¶ciach powinny pamiêtaæ o odpowiednim o¶wietleniu w nocy lub zakupie magicznych przedmiotów umo¿liwiaj±cych widzenie w takich warunkach
14  RPG / Rekrutacja / Odp: Nowi ludzie, nowe pomys³y na rozwój Forum : Styczeñ 17, 2011, 08:58:30
Tak tak niech ju¿ rusza sesje bo ja ju¿ mam z wolna do¶æ mistrzowania moim graczom (trochê mam wra¿enie, ¿e nie doceniaj± ile trudu trzeba w³o¿yæ w przygotowania) - nawet ju¿ rozmy¶la³em nad postaci± i co¶ wykoncypowa³em no chyba, ¿e to kompletnie do rozgrywki nie bêdzie pasowa³o...
Wiem, ¿e to mo¿e za wcze¶nie jeszcze ale chcia³em podpytaæ nowego MG Deliala czy mo¿e jakie¶ ogólne za³o¿enia swoich sesji zdradziæ - czy to kampania dla samych paladynów? gdzie bêdzie siê dzia³a - Faerun czy inny ¶wiat? jakie¶ ograniczenia co do postaci? 
15  RPG / Rekrutacja / Odp: Nowi ludzie, nowe pomys³y na rozwój Forum : Styczeñ 13, 2011, 09:10:54
Uuu nowy DnD Master z pomys³em na kampaniê - zachêcaj±co to brzmi ...
Jakby co dysponujê szerokim repertuarem podrêczników do D&D.
Strony: [1] 2

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum

maro no trzywahaty muzycznekoloseum my-wery-world