Niestety, w±tek poszerzy siê o kolejn± kartê postaci. Niestety, bo "Archiwum kart postaci" jest swego rodzaju mauzoleum, czy to dla Postaci które trafiaj± tutaj dlatego, ¿e utknê³y w niedokoñczonej opowie¶ci snutej przez MG, czy te¿ z bardziej prozaicznych powodów takich jak ¶mieræ.
Taki te¿ los spotka³ przed chwil± Alberta Welsha, który teraz z lotu ptaka widzi wysokie, szczup³e dziewczê z dziwnym tatua¿em na karku, stoj±ce okrakiem nad zw³okami mê¿czyzny o wyj±tkowo bladej cerze. Nienaturalnie jasna skóra, sprawia, ¿e ka³u¿a krwi, w której le¿y trup wydaje siê niemal w¶ciekle czerwona. Na pokaleczonej i zakrwawionej twarzy kobiety ujrzy tryumfalny u¶miech, jednak w oczach bêdzie brakowaæ ch³odu i spokoju, który przychodzi, gdy oswoisz siê z zadawaniem ¶mierci. Jej oddech jest ciê¿ki, a d³oñ, w której dzier¿y miecz dr¿y lekko. Za chwilê usi±dzie na ko¼le wozu, we¼mie g³êboki oddech i poczuje nap³ywaj±cy zewsz±d spokój. Jeszcze raz, spojrzy na le¿±ce obok zw³oki. Martwe palce wci±¿ bêd± ¶ciska³y topór a twarz wykrzywia³ potworny grymas bólu i w¶ciek³o¶ci. Kiedy bezw³adne cia³o, zepchniête nog± zsunie siê z wozu i uderzy o ziemiê, Alberta Welsha ju¿ dawno tutaj nie bêdzie.
Imiê: Albert Welsh
Rasa: Cz³owiek
Obecna profesja: Tomb Robber
Wiek:30 lat
Kolor oczu: fioletowy
Kolor w³osów: ciemny rudy
Znak gwiezdny: Pas Grungiego
Miejsce Urodzenia: Ksiêstwa Graniczne
Znaki szczególne: bielmo na oku, blada cera, brak brwi (przyjemniaczek:P)
P³êæ: Mê¿czyzna
Waga: 70kg
Wzrost: 176 cm
Rodzeñstwo: 5
Cechy Specjalne
WW US K Odp Zr Int Sw Ogd A ¯w S Wt Sz Mag PO PP
45 25 31 33 39 35 42 35 1 10 3 3 4 0 0 2
Ekwipunek:
£om, Topór, Kolczuga, Zestaw wytrychów, Prowiant na 2 tygodnie, Lampa oliwna, 10m liny
Zdolno¶ci i Umiejêtno¶ci:
Wiedza (Ksiêstwa Graniczne), Znajomo¶æ jêzyka (Staro¶wiatowy, Khazalid), Urodzony wojownik, Odporno¶æ psychiczna, Szósty zmys³, Poszukiwacz pu³apek, Otwieranie zamków, Czytanie/Pisanie, Wycena, Wspinaczka, Sztuka przetrwania, Spostrzegawczo¶æ, Przeszukiwanie, Plotkowanie.
Osi±gniêcia (
)
W poczet zas³ug nale¿y Albertowi zapisaæ:
- *epicki* w³am do mieszkania Starego Hainza i znalezienie tajnego przej¶cia w szafie prowadz±cego do jego pracowni.
- zakup Pistoletów Chaosu
- krwaw± ¶mieræ kilku uliczników i efektown± dekapitacjê jednego z nich
- ¶miertelny cios w walce z Valrugiem
- zabawy z kos± w walce z ch³opami
- obrona p³on±cej chaty Gabrieli (drzwi/kusza/Magnus)
- paru Arabów
- podjêcie trudnych moralnie decyzji
Fails:
- "Ciekawe jak dzia³a ta bia³a substancja, hmmm?"
- Staruszka w studni
- Lock Pick Fail w wie¿y maga
- Walka z najemnikiem z Teraccelio wrêcz
- ¦mieræ...