Strona g³ówna
Pomoc
Szukaj
Kalendarz
Zaloguj siê
Rejestracja
Witamy,
Go¶æ
.
Zaloguj siê
lub
zarejestruj
.
1 Godzina
1 Dzieñ
1 Tydzieñ
1 Miesi±c
Zawsze
Zaloguj siê podaj±c nazwê u¿ytkownika, has³o i d³ugo¶æ sesji
Aktualno¶ci
: Dead but dreaming
RPG@UG: Forum Gier Fabularnych Uniwersytetu Gdañskiego
>
RPG
>
Neuroshima
(Moderator:
rdo
) >
Ankieta neuroshimowa (grupa WA)
Strony: [
1
]
2
Do do³u
« poprzedni
nastêpny »
Drukuj
Autor
W±tek: Ankieta neuroshimowa (grupa WA) (Przeczytany 6031 razy)
0 u¿ytkowników i 1 Go¶æ przegl±da ten w±tek.
rdo
Jego Imperatorska Mo¶æ
Stra¿nik Tronu
Woj Chaosu
Offline
P³eæ:
Wiadomo¶ci: 311
All hail The Emperor!
Ankieta neuroshimowa (grupa WA)
«
:
Kwiecieñ 07, 2011, 02:31:48 »
Po o¶miu sesjach uda³o siê nam dokoñczyæ pewien etap kampanii (i zacz±æ nastêpny).
Z tej okazji wype³nicie ankietê (nie sugerowaæ siê odpowiedziami innych).
1. Która sesja (które sesje) by³a najmniej udana i dlaczego?
2. Która sesja (które sesje) by³a najbardziej udana i dlaczego?
3. Czego na sesjach ma byæ mniej?
4. Czego na sesjach ma byæ wiêcej?
5. Co chce twoja postaæ osi±gn±æ i w jaki sposób?
6. Którego BNa lubisz/lubi twoja postaæ?
7. Którego BNa nie lubisz/nie lubi twoja postaæ?
8. Co uwa¿asz za swój sukces w tej grze?
9. Co uwa¿asz za swoj± pora¿kê w tej grze?
10. Czy, i je¶li tak, to w jaki sposób, twoja postaæ zosta³a przez wydarzenia tej kampanii zmieniona?
Zapisane
I will make it easy for you all to understand: Acknowledge me as the Emperor!
Micha³
Mistrz Gry
Wtajemniczony kultu
Offline
P³eæ:
Wiadomo¶ci: 187
Odp: Ankieta neuroshimowa (grupa WA)
«
Odpowiedz #1 :
Kwiecieñ 07, 2011, 14:09:47 »
Cytat: RDO Kwiecieñ 07, 2011, 02:31:48
1. Która sesja (które sesje) by³a najmniej udana i dlaczego?
2. Która sesja (które sesje) by³a najbardziej udana i dlaczego?
By³em na czterech sesjach, w skrócie:
1. tunele metra, wioska æpunów, kolejne stacje, Martin jedzie z nami na gapê, McDonald majstruje przy molochowej czujce, ukrywanie siê przed ekip± naprawcz±
2. gniazdo potworków odurzonych tornado, doj¶cie do supermarketu, walka na parkingu, wisz±cy na suficie Terens
3. supermarket, Barbara, walka przy wyje¼dzie, po¶wiêcenie kapitana Taylora, dalsza podró¿ przez kostnicê i kana³y
4. dotarcie do Gas Pipe, rozbity robot, Alex dzieli siê ze wszystkimi col± i rozwala miejscowego osi³ka, uzdrowienie Jeremiasza
Najmniej pamiêtam sesjê numer dwa, w zasadzie oprócz potworków i walki na parkingu nie pamiêtam co tam siê dzia³o (pomijaj±c ³adowanie akumulatora po drodze), ale to mo¿e tylko moja pamiêæ. Ale skoro nic charakterystycznego mi siê nie kojarzy z t± sesj± to oceniê j± najni¿ej. ;-)
Na ostatnich dwóch sesjach na UG gra³o mi siê dobrze. Na trzeciej sesji, mimo ¿e gra³em krótko, dzia³o siê du¿o. Na ostatniej trochê tempo przysiad³o, trochê nie wiadomo, co w tym Gas Pipe mo¿na robiæ. Emerytura wydaje siê nudna. ;-)
Cytat: RDO Kwiecieñ 07, 2011, 02:31:48
3. Czego na sesjach ma byæ mniej?
Zbieractwa i zwiedzactwa, które nie wnosi nic fabularnego. Trochê przeciw systemowi to jest, wiem, ale nic nie poradzê na to, ¿e Savage Worlds nie podchodzi mi w pe³ni. ;-) Zamiast tego bym wola³ np. co¶ takiego jak chocia¿by w Wolsungu (równie¿ w FATE): w domy¶le przeszukujemy ka¿de miejsce, a gdy czego¶ potrzebujemy rzucamy na "Bogactwo"/"Ekwipunek" (tutaj mo¿na by nazwaæ inaczej of course) i jak siê uda to okazuje siê, ¿e co¶ jest w plecaku. Wci±¿ jest kreatywnie, a do tego o niebo szybciej, bo nie trzeba wszystkiego przeszukiwaæ, zbieraæ i zapisywaæ. Wiem, ¿e nie wszystkim graczom takie co¶ siê spodoba, ale mia³em nie patrzeæ na to, co chc± inni, tylko pisaæ o swoich odczuciach, wiêc piszê. :-P
Ja rozumiem, ¿e w obecnej sytuacji dbanie o zbieranie ¶mieci, ³adowanie akumulatorów i ka¿d± sztukê amunicji jest wa¿ne, bo tak jest system u³o¿ony, ale to powoduje, ¿e pomiêdzy interesuj±cymi mnie scenami s± d³uga¶ne przerwy na ten maintenance w³a¶nie. Ogólnie da siê to prze¿yæ dopóki co jaki¶ czas co¶ siê dzieje, chocia¿ jest to dla mnie suboptymalne.
Cytat: RDO Kwiecieñ 07, 2011, 02:31:48
4. Czego na sesjach ma byæ wiêcej?
Zwrotów akcji, wydarzeñ, akcji i interakcji z BNami i ¶wiatem. :-) Ogólnie nie przeszkadza³o by mi gdyby sesja by³a sekwencj± kolejnych wa¿nych scen po³±czonych przez MG jednym zdaniem, jak "po kilku godzinach mozolnej wêdrówki docieracie do [TU CO¦ FAJNEGO]", albo wrêcz "po drodze pokonali¶cie jeszcze kilka robotów, a¿ wreszcie stan±³ przed wami [TU SUPER ROBOT JAKI¦]."
itd.
Cytat: RDO Kwiecieñ 07, 2011, 02:31:48
5. Co chce twoja postaæ osi±gn±æ i w jaki sposób?
To ju¿ w zasadzie jest na karcie i chyba ³atwo na tym zagraæ: Sanchez jest wspó³czuj±cy, bohaterski mo¿na nawet powiedzieæ, nie odmówi pomocy potrzebuj±cym, ambitny jednocze¶nie. Wierzy, ¿e dyplomacj± mo¿na rozwi±zaæ ka¿dy konflikt, mo¿e nawet z Molochem (herezja?). Chcia³by znale¼æ dla Martina jaki¶ godny dom, ¿eby wyrós³ na dobrego cz³owieka, mimo paskudnych czasów, w jakich przysz³o mu ¿yæ.
Cytat: RDO Kwiecieñ 07, 2011, 02:31:48
6. Którego BNa lubisz/lubi twoja postaæ?
Martin jest fajny, Barbara siê nie wyklarowa³a jeszcze, Jeremiasz ma ciekawy potencja³. Ogólnie Ci BNi s±, ale s± s³abo rozwiniêci. Fajnie gdyby te¿ mieli jakie¶ swoje cele i do nich d±¿yli, a nie tylko byli przeszkod±/publiczno¶ci± dla naszych postaci.
Cytat: RDO Kwiecieñ 07, 2011, 02:31:48
7. Którego BNa nie lubisz/nie lubi twoja postaæ?
Nie wiem, bo nie znam zbyt wielu. :-)
Cytat: RDO Kwiecieñ 07, 2011, 02:31:48
8. Co uwa¿asz za swój sukces w tej grze?
Przegadywanie ludzi i dowodzenia naprawdê dzia³a mechanicznie, co mi siê podoba. Mo¿e w walce jestem noga, ale punkty na te wszystkie umiejêtno¶ci spo³eczne nie posz³y na marne.
Cytat: RDO Kwiecieñ 07, 2011, 02:31:48
9. Co uwa¿asz za swoj± pora¿kê w tej grze?
Muszê popracowaæ nad sztuczkami, ¿eby nie byæ zupe³nie nieprzydatny w walce. Wzi±³em ostatnio Zrêczno¶c na k8, wiêc powinno byæ lepiej z tym. :-)
Cytat: RDO Kwiecieñ 07, 2011, 02:31:48
10. Czy, i je¶li tak, to w jaki sposób, twoja postaæ zosta³a przez wydarzenia tej kampanii zmieniona?
Sanchezowi spodoba³o siê dowodzenie i teraz marzy o zostaniu prezydentem. :-P A tak serio to w sumie nie wydarzy³o siê nic szczególnego, co mog³oby zmieniæ moj± postaæ. ¦mieræ kpt. Taylora mog³a byæ czym¶ takim, tylko, ¿e wcale go nie zna³em, okazjê pogadaæ z nim mia³em w zasadzie na kilka minut przed ¶mierci± tylko. :-( Nie by³o te¿ w trakcie gry ¿adnych trudnych wyborów dla mojej postaci, czego¶ co by wstrz±snê³o jej ¶wiatopogl±dem czy zasadami moralnymi. Nie musia³em strzelaæ do cz³owieka, nikt mi nie umar³ na rêkach, nikt nie zgin±³ przez moje z³e dowodzenie, itd. Co oczywi¶cie znaczy, ¿e TAK, chcia³bym zobaczyæ takie sytuacje na przysz³ych sesjach. :-) Nic na si³ê, of course.
Zapisane
Ash
Naczelny Lurker Stada
Wtajemniczony kultu
Offline
P³eæ:
Wiadomo¶ci: 154
Odp: Ankieta neuroshimowa (grupa WA)
«
Odpowiedz #2 :
Kwiecieñ 07, 2011, 15:19:32 »
A wiêc:
Ad 1
Naprawdê trudno mi oceniæ tak dok³adnie. Najmniej udana, to chyba ta z szabrowaniem stacji za stacj± - mo¿e jaki¶ gorszy dzieñ nam siê trafi³, mo¿e fakt ¿e akurat bitki specjalnie nie by³o. Jako¶ tak siê wszystko rozwlek³o. Trochê przez metodê wybierania znalezionych 'skarbów'. ¯adne pretensje do MG - ludzie którzy pisali ten podrêcznik (Ruiny) mogli trochê pomy¶leæ, ¿e nie ka¿demu siê chce po 5 razy rzucaæ kostk± ¿eby znale¼æ s³oik bez zakrêtki. Odk±d jest 'nowy' system (pre-made) znajdowania fantów to chyba dzia³a to znacznie lepiej. Przynajmniej ja odnoszê takie wra¿enie.
Ad 2
Tu gorzej z wyborem jednej sztuki. Raczej konkretne scenki z ró¿nych sesji. Kontrola biletów w SKMce. Handel i dyplomacja z 'kolorytem lokalnym'. Odkurzacz marki "Tornado". Zautomatyzowane pobieranie op³at parkingowych. Wybuchowe po¿egnanie kpt. Taylora. Coca-Cola zwyciêstwa. I... (nie bijcie) ganianie ma³ej dziewczynki z misiem po tunelach - takie trochê surrealistyczne, trochê komediowe to by³o.
Ad 3
Zabawy w Settlersów. Ratowanie wioski jest fajne i w ogóle, ale czas siê zatroszczyæ tylko o w³asne ty³ki.
S±dzê ¿e wraz z dotarciem do Gas Pipe ten akurat element odpadnie i bêdziemy mogli sobie podró¿owaæ gdzie chcemy.
Ad 4
Akcja. Oraz kombinowanie 'co z tym zrobiæ'. Mo¿e to w tym ¶wiecie trudno wykonalne, ale jakie¶ ma³e GTA (jak w Delta Green). Trochê adrenaliny. Wiêcej akcji ze strony BN - mo¿e nie jako biednych ksiê¿niczek które wymagaj± ratowani, ale postaci które maj± nam co¶ do zaoferowania, pogadaj± jak równy z równym.
Ad 5
Na pocz±tek znale¼æ spokoje miejsce w tym piekielnym ¶wiecie. Gdzie¶ gdzie nie trzeba na okr±g³o ¿reæ papki dla mutantów i pieczonych szczurów oraz poiæ siê wod± z ka³u¿y. Gdzie¶ gdzie ka¿dy szmer za plecami nie oznacza kolejnej maszyny Molocha. W skrócie - wydostaæ siê z tych okolic.
Ad 6 i 7
Jak pisa³ Micha³ - jak siê Ci BNi wyklaruj± to bêdzie mo¿na mówiæ o sympatiach i antypatiach.
Ad 8
Moje umiejêtno¶ci czasami siê przydaj±, a i pomys³ów te¿ mam trochê (niektóre nawet dobre).
Ad 9
Z³a konstrukcja postaci. Mog³em siê nie ogl±daæ na McDonalda i zrobiæ z³ot± r±czkê z prawdziwego zdarzenia. Bo w tej chwili ten zdzicza³y analfabeta jako¶ mi nie idzie.
Ad 10
Na pewno to, ¿e Moloch wcale nie jest taki nie do ruszenia. W otwartej walce mo¿e i ciê¿ko co¶ tym maszynom zrobiæ, ale jak siê ma pomys³y i zaskoczenie, to szala definitywnie przechyla siê na korzy¶æ rasy ludzkiej. Je¶li kampania poci±gnê³aby siê a¿ tak daleko, to Nick mo¿e i wyl±dowa³by w armii Posterunku. Mo¿e nawet nauczy³by siê czytaæ.
=======
Nie by³o nic o nie komentowaniu odpowiedzi innych, a wiêc:
Cytuj
Ogólnie nie przeszkadza³o by mi gdyby sesja by³a sekwencj± kolejnych wa¿nych scen po³±czonych przez MG jednym zdaniem[...]
Jak najbardziej siê z tym zgadzam. Nie ka¿dy metr podziemi i nie ka¿dy wrak samochodu musi byæ opisany. Aczkolwiek to pozwala lepiej wczuæ siê w klimat zrujnowanych Stanów. Chocia¿ chyba z tym nie mamy problemu.
Cytuj
a gdy czego¶ potrzebujemy rzucamy na "Bogactwo"/"Ekwipunek"
No to niestety jest specyfika tego settingu. Brak czego¶ takiego jak sklepy i cywilizacja sprawia, ¿e nie masz tego co by¶ chcia³, tylko musisz kombinowaæ jak optymalnie wykorzystaæ to co masz. Zw³aszcza tu, w ruinach Seattle. Ale je¶li zagryziesz zêby i wyczekasz a¿ dotrzemy na po³udnie, to s±dzê, ¿e ilo¶æ tych przerywników zbierackich zmaleje, a w zamian za to wzro¶nie ilo¶æ przerywników dyplomatyczno-handlowych.
Cytuj
nikt mi nie umar³ na rêkach,[...] Co oczywi¶cie znaczy, ¿e TAK, chcia³bym zobaczyæ takie sytuacje na przysz³ych sesjach.
Byleby to nie by³a moja postaæ.
Zapisane
Shapes in shadow
a glint of steel
the silence steals my happy life
AratellSkink
Akolita kultu
Offline
P³eæ:
Wiadomo¶ci: 15
Odp: Ankieta neuroshimowa (grupa WA)
«
Odpowiedz #3 :
Kwiecieñ 07, 2011, 17:43:23 »
Cytat: RDO Kwiecieñ 07, 2011, 02:31:48
1. Która sesja (które sesje) by³a najmniej udana i dlaczego?
2. Która sesja (które sesje) by³a najbardziej udana i dlaczego?
3. Czego na sesjach ma byæ mniej?
4. Czego na sesjach ma byæ wiêcej?
5. Co chce twoja postaæ osi±gn±æ i w jaki sposób?
6. Którego BNa lubisz/lubi twoja postaæ?
7. Którego BNa nie lubisz/nie lubi twoja postaæ?
8. Co uwa¿asz za swój sukces w tej grze?
9. Co uwa¿asz za swoj± pora¿kê w tej grze?
10. Czy, i je¶li tak, to w jaki sposób, twoja postaæ zosta³a przez wydarzenia tej kampanii zmieniona?
Ad 1. Sesja na parkingu. W³a¶ciwie nie mia³em na niej co robiæ. Stara³em siê zastawiæ pu³apkê na gro¼ne stado maszyn Molocha na suficie, ale one zosta³y zniszczone zanim dojecha³y do mnie przez... dzieciaka z kamieniem, go¶cia z lusterkiem i pierwszy strza³ snajpera.
Ad2. Sesja, gdzie ratowa³em ca³± dru¿ynê z r±k dobijaj±cych ich mutków. Wreszcie zaistnia³em jako tank. Nastêpna sesja ze szczurami i wiosk± tornado te¿ by³a dobra.
Ad3. Super gro¼nych potworów, które ¶ci±gamy jednym strza³em.
Ad4. Poczucia, ¿e przeciwnicy mog± nam co¶ zrobiæ, strachu przed nimi. I wyrazistszych BNów. Wioska æpunów tornado by³a bardziej wyrazista od Gas Pipe.
Ad5. Prze¿yæ, porzuæ trochê przedwojennej gumy, skopaæ parê ty³ków, szczególnie tych metalowych, uruchomiæ potencja³ mojego wszczepu (co oznaczaj± te ¶wiate³ka?).
Ad 6/7. ¯aden BN nie zrobi³ na mnie wiêkszego wra¿enia. Mo¿e Epi, którego uratowa³em. Mo¿e Barbara i ten £owca Maszyn, bo czasem siê pokazuj± - wiem, ¿e istniej±.
Ad8. Uratowa³em dru¿ynê w walce z degeneratami, którzy chcieli ich zad¼gaæ.
Ad9. Granat za 50 gambli, wiszenie pod sufitem.
Ad10. Chcia³em na pocz±tku odgrywaæ ma³omównego, zamkniêtego w sobie, ale siê nie uda³o.
Zapisane
Martin
Komandor Orderu Ma³ego Fanatyka
Wtajemniczony kultu
Offline
P³eæ:
Wiadomo¶ci: 133
Odp: Ankieta neuroshimowa (grupa WA)
«
Odpowiedz #4 :
Kwiecieñ 07, 2011, 17:50:27 »
Cytat: AratellSkink Kwiecieñ 07, 2011, 17:43:23
Ad3. Super gro¼nych potworów, które ¶ci±gamy jednym strza³em.
Ad4. Poczucia, ¿e przeciwnicy mog± nam co¶ zrobiæ, strachu przed nimi.
Nie znamy siê nawet... ale pozwolê sobie wcisn±æ moje trzy grosze... rety, czemu u nas tak nie ma? Co my robimy ¼le?
Czasem mam raczej wra¿enie, ¿e to moja postaæ jest na strza³
RDO, wyt³umacz siê!
Zapisane
rdo
Jego Imperatorska Mo¶æ
Stra¿nik Tronu
Woj Chaosu
Offline
P³eæ:
Wiadomo¶ci: 311
All hail The Emperor!
Odp: Ankieta neuroshimowa (grupa WA)
«
Odpowiedz #5 :
Kwiecieñ 07, 2011, 17:59:07 »
spieszê wyja¶niæ: u was tak nie ma, bo poniewa¿ u was jest inaczej
Zapisane
I will make it easy for you all to understand: Acknowledge me as the Emperor!
Micha³
Mistrz Gry
Wtajemniczony kultu
Offline
P³eæ:
Wiadomo¶ci: 187
Odp: Ankieta neuroshimowa (grupa WA)
«
Odpowiedz #6 :
Kwiecieñ 07, 2011, 18:11:46 »
W sumie do³±czam siê do pytania, bo na razie Leczenie nie za bardzo siê przyda³o. ;-)
Zapisane
Micha³
Mistrz Gry
Wtajemniczony kultu
Offline
P³eæ:
Wiadomo¶ci: 187
Odp: Ankieta neuroshimowa (grupa WA)
«
Odpowiedz #7 :
Kwiecieñ 07, 2011, 18:17:10 »
Cytat: Ash Kwiecieñ 07, 2011, 15:19:32
Cytuj
a gdy czego¶ potrzebujemy rzucamy na "Bogactwo"/"Ekwipunek"
No to niestety jest specyfika tego settingu. Brak czego¶ takiego jak sklepy i cywilizacja sprawia, ¿e nie masz tego co by¶ chcia³, tylko musisz kombinowaæ jak optymalnie wykorzystaæ to co masz. Zw³aszcza tu, w ruinach Seattle. Ale je¶li zagryziesz zêby i wyczekasz a¿ dotrzemy na po³udnie, to s±dzê, ¿e ilo¶æ tych przerywników zbierackich zmaleje, a w zamian za to wzro¶nie ilo¶æ przerywników dyplomatyczno-handlowych.
Tak gwoli ¶cis³o¶ci: moja uwaga wcale nie dotyczy settingu, tylko mechaniki. Rzut na ten dajmy to Ekwipunek wci±¿ mo¿na uzasadniæ w stylu "a tak, znalaz³em ten z³om na tym zrujnowanym parkingu" albo nie¶miertelne "my¶la³em, ¿e to zgubi³em", nie musi to przecie¿ od razu oznaczaæ chodzenia do sklepu. ;-) Rzecz jest tylko w tym, by oszczêdziæ czas na t± ca³± ksiêgowo¶æ. A mniej kreatywnie te¿ wcale nie jest, bo wci±¿ mo¿na kombinowaæ ró¿ne dziwne rzeczy i tylko MG musi siê postaraæ przy ustalaniu poziomu trudno¶ci takiego rzutu na Ekwipunek.
Zapisane
Ash
Naczelny Lurker Stada
Wtajemniczony kultu
Offline
P³eæ:
Wiadomo¶ci: 154
Odp: Ankieta neuroshimowa (grupa WA)
«
Odpowiedz #8 :
Kwiecieñ 07, 2011, 18:47:29 »
Cytuj
Ad3. Super gro¼nych potworów, które ¶ci±gamy jednym strza³em.
Spadówa. Nastêpnym razem Ty bierz na klatê 3 serie z karabinu, a ja bêdê marudzi³ o ¶ci±ganiu jednym strza³em.
Mam wra¿enie ¿e to takie overstatement. Roboty na parkingu mia³y pecha po prostu. Jakby¶my mieli s³abe rzuty to my robiliby¶my za mobilne tarcze strzelnicze. A inni przeciwnicy? W SKMce (mutki) te¿ kto¶ by³ ranny, a ze szczurami to chyba epickiej walki nie nawi±¿esz.
Cytuj
W sumie do³±czam siê do pytania, bo na razie Leczenie nie za bardzo siê przyda³o. ;-)
Jak zaczniesz braæ aktywny udzia³ w walkach to bêdziesz móg³ zastosowaæ "lekarzu lecz siê sam". Mnie tam ma³a ilo¶æ naszej krwi na sesjach absolutnie nie przeszkadza.
Cytuj
tylko MG musi siê postaraæ przy ustalaniu poziomu trudno¶ci takiego rzutu na Ekwipunek.
Pytanie czy mu siê bêdzie chcia³o.
Zapisane
Shapes in shadow
a glint of steel
the silence steals my happy life
AratellSkink
Akolita kultu
Offline
P³eæ:
Wiadomo¶ci: 15
Odp: Ankieta neuroshimowa (grupa WA)
«
Odpowiedz #9 :
Kwiecieñ 08, 2011, 09:42:49 »
Cytat: Michal Kwiecieñ 07, 2011, 18:17:10
Cytat: Ash Kwiecieñ 07, 2011, 15:19:32
Cytuj
a gdy czego¶ potrzebujemy rzucamy na "Bogactwo"/"Ekwipunek"
No to niestety jest specyfika tego settingu. Brak czego¶ takiego jak sklepy i cywilizacja sprawia, ¿e nie masz tego co by¶ chcia³, tylko musisz kombinowaæ jak optymalnie wykorzystaæ to co masz. Zw³aszcza tu, w ruinach Seattle. Ale je¶li zagryziesz zêby i wyczekasz a¿ dotrzemy na po³udnie, to s±dzê, ¿e ilo¶æ tych przerywników zbierackich zmaleje, a w zamian za to wzro¶nie ilo¶æ przerywników dyplomatyczno-handlowych.
Tak gwoli ¶cis³o¶ci: moja uwaga wcale nie dotyczy settingu, tylko mechaniki. Rzut na ten dajmy to Ekwipunek wci±¿ mo¿na uzasadniæ w stylu "a tak, znalaz³em ten z³om na tym zrujnowanym parkingu" albo nie¶miertelne "my¶la³em, ¿e to zgubi³em", nie musi to przecie¿ od razu oznaczaæ chodzenia do sklepu. ;-) Rzecz jest tylko w tym, by oszczêdziæ czas na t± ca³± ksiêgowo¶æ. A mniej kreatywnie te¿ wcale nie jest, bo wci±¿ mo¿na kombinowaæ ró¿ne dziwne rzeczy i tylko MG musi siê postaraæ przy ustalaniu poziomu trudno¶ci takiego rzutu na Ekwipunek.
Generalnie Ruiny zosta³y tak pomy¶lane, ¿eby to gracze sobie losowali, gdy MG im opisuje co¶, albo tylko czê¶æ graczy bierze udzia³ w akcji, a reszta ma wolne i mo¿na uznaæ, ¿e przeszukuj±. Nasz MG stwierdzi³, ¿e wyrywaliby¶my sobie podrêcznik z r±k, dlatego by³y ogólne postoje i losowali wszyscy na raz, a on stwierdza³ co wypad³o. Moim zdaniem mo¿na by raz spróbowaæ jak wysz³oby gdyby¶my to my sobie losowali, gdy nasze postacie nie maja co robiæ podczas akcji.
Zapisane
AratellSkink
Akolita kultu
Offline
P³eæ:
Wiadomo¶ci: 15
Odp: Ankieta neuroshimowa (grupa WA)
«
Odpowiedz #10 :
Kwiecieñ 08, 2011, 09:55:13 »
Cytat: Ash Kwiecieñ 07, 2011, 18:47:29
Cytuj
Ad3. Super gro¼nych potworów, które ¶ci±gamy jednym strza³em.
Spadówa. Nastêpnym razem Ty bierz na klatê 3 serie z karabinu, a ja bêdê marudzi³ o ¶ci±ganiu jednym strza³em.
Mam wra¿enie ¿e to takie overstatement. Roboty na parkingu mia³y pecha po prostu. Jakby¶my mieli s³abe rzuty to my robiliby¶my za mobilne tarcze strzelnicze. A inni przeciwnicy? W SKMce (mutki) te¿ kto¶ by³ ranny, a ze szczurami to chyba epickiej walki nie nawi±¿esz.
Podczas 1, 2 i 3 sesji by³y rzeczywi¶cie fajne i gro¼ne walki - zasadzka na konwój by³a super, degeneraci byli grozi, szczury dawa³y radê ilo¶ci± (choæ nie znoszê walki z gryzoniami - trauma po innych RPG). A gdy przysz³o do walki z potê¿niejszymi maszynami, gdzie w zasadzie nie jeste¶my przygotowani i to my tak jakby wpadamy w zasadzkê (a przynajmniej nietrudno by³oby j± na nas zastawiæ), to wszystko idzie jak po ma¶le. Ten robot, który wpakowa³ seriê w ciebie mia³ szczê¶cie, bo dru¿yna siê rozdzieli³a (trzech na piêciu w walce, z czego ja by³em daleko poza zasiêgiem) i MG zu¿y³ na niego wszystkie zachomikowane fuksy. I to by³o w sumie fajne - podczas nastêpnych walk upraszam o stosowanie fuksów przez MG, bo inaczej nikt nie ma z nami szans.
Zapisane
Ash
Naczelny Lurker Stada
Wtajemniczony kultu
Offline
P³eæ:
Wiadomo¶ci: 154
Odp: Ankieta neuroshimowa (grupa WA)
«
Odpowiedz #11 :
Kwiecieñ 08, 2011, 11:04:00 »
Z robotami wygrywamy bo walczymy kup± na jednego (lub dwa-trzy). Przynajmniej takie odnoszê wra¿enie. Zauwa¿ ¿e najwiêcej co rozwalili¶my to 5 ³ówców, a i to w zestawie 3+2. Jakby tak Moloch rzuca³ w nas ca³y 6ciopakami, to mog³oby siê zrobiæ nieprzyjemnie. Zw³aszcza dla tych nieprzygotowanych do walki, a marudz±cych
Co do tego jednego robota stra¿niczego to fakt - gdyby nie nadmiar fuksów u robota i braki fuksów u nas (ja nie mia³em ju¿ ¿adnego) to pewnie posz³o by bardziej g³adko. Chocia¿ te 3 ósemki to blaszak wyrzuci³ na czysto.
Zapisane
Shapes in shadow
a glint of steel
the silence steals my happy life
Micha³
Mistrz Gry
Wtajemniczony kultu
Offline
P³eæ:
Wiadomo¶ci: 187
Odp: Ankieta neuroshimowa (grupa WA)
«
Odpowiedz #12 :
Kwiecieñ 08, 2011, 12:17:05 »
Cytat: Ash Kwiecieñ 08, 2011, 11:04:00
Z robotami wygrywamy bo walczymy kup± na jednego (lub dwa-trzy). Przynajmniej takie odnoszê wra¿enie. Zauwa¿ ¿e najwiêcej co rozwalili¶my to 5 ³ówców, a i to w zestawie 3+2. Jakby tak Moloch rzuca³ w nas ca³y 6ciopakami, to mog³oby siê zrobiæ nieprzyjemnie. Zw³aszcza dla tych nieprzygotowanych do walki, a marudz±cych
Za karê :-) mam radê dla MG: rzuæ przeciw nam nawet i jednego robota, ale z wysok± Wytrzyma³o¶ci± (>10). Bior±c pod uwagê ma³± ilo¶æ amunicji w dru¿ynie mo¿e siê zrobiæ ciekawie... i mo¿e wreszcie Leczenie siê przyda! :-P
Zapisane
rdo
Jego Imperatorska Mo¶æ
Stra¿nik Tronu
Woj Chaosu
Offline
P³eæ:
Wiadomo¶ci: 311
All hail The Emperor!
Odp: Ankieta neuroshimowa (grupa WA)
«
Odpowiedz #13 :
Kwiecieñ 08, 2011, 12:59:58 »
Przyjmujê do wiadomo¶ci, ¿e trudno¶æ ma wzrosn±æ :-)
Jakby co, przy czym Ciebie nie by³o, tydzieñ temu jeden... minimalnie chocia¿ opancerzony... prawie przerobi³ jednego z bohaterów na sito ;-) I nie mia³ wytrzyma³o¶ci 10. mia³ 6+2 (i 4 fuksy ;-) ) ;-)
Zapisane
I will make it easy for you all to understand: Acknowledge me as the Emperor!
Ash
Naczelny Lurker Stada
Wtajemniczony kultu
Offline
P³eæ:
Wiadomo¶ci: 154
Odp: Ankieta neuroshimowa (grupa WA)
«
Odpowiedz #14 :
Kwiecieñ 08, 2011, 14:53:16 »
Cytuj
mam radê dla MG
Takie rady to wiesz co mo¿esz.
Ja tam jestem dumny ¿e po 8 sesjach wci±¿ nie mamy ¿adnych fatalities (a przynajmniej w¶ród BG). Dru¿yna z TX tymczasem ju¿ przy 3 sesji ma pogrzeb (tak wiem, samobójstwo nie powinno siê liczyæ, ale trup to trup).
Zapisane
Shapes in shadow
a glint of steel
the silence steals my happy life
Strony: [
1
]
2
Do góry
Drukuj
« poprzedni
nastêpny »
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Organizacyjne
-----------------------------
=> Regulamin Forum
=> Og³oszenia i rozwój Forum
=> Wydarzenia
-----------------------------
RPG
-----------------------------
=> Rekrutacja
=> Warhammer Fantasy Roleplay
===> Archiwum kart postaci
===> Terminy spotkañ
===> Relacje z sesji
=> Warhammer 40,000: Black Crusade
===> Archiwum kart postaci
===> Terminy spotkañ
===> Relacje z sesji
=> Mouse Guard
===> Archiwum kart postaci
===> Terminy spotkañ
===> Relacje z sesji
=> Deadlands
===> Archiwum kart postaci
===> Terminy spotkañ
===> Relacje z sesji
===>
Grupa facebookowa
=> Dresden Files
===> Miasto
===> Zasady
===> Sesje
=> Nemezis
===> Archiwum kart postaci
===> Terminy spotkañ
===> Relacje z sesji
=> Zew Cthulhu
===> Archiwum kart postaci
===> Terminy spotkañ
===> Relacje z sesji
=> Neuroshima
===> Archiwum kart postaci
===> Terminy spotkañ
===> Relacje z sesji
=> Dungeons & Dragons
===> Archiwum kart postaci
===> Terminy spotkañ
===> Relacje z sesji
=> ¦wiat Mroku
===> Archiwum kart postaci
===> Terminy spotkañ
===> Relacje z sesji
=> Sesje przez Internet
===> Rekrutacja do sesji
===> Aleja przygód
-----------------------------
Offtopic
-----------------------------
=> Nie tylko RPG
=> Dysputy przy piwie
===> O RPG (i nie tylko) na weso³o
=> Literaturodajnia
===> Nasze dzie³a
=> Targowisko
=> Linkodajnia
-----------------------------
Nasi sojusznicy
-----------------------------
=>
Gdañski Klub Fantastyki
=>
Akademicki Klub Fantastyki "Sigmar"
£adowanie...
Polityka cookies
Darmowe Fora
|
Darmowe Forum
umbercja
my-wery-world
trzywahaty
zmiany-2tia
freeforall