O w³a¶nie:
Co¶ zacznê dla Was wykuwaæ. dobrze ¿e zwracasz na to uwagê, bo ju¿ o tym pomy¶la³em ino jeszcze zapomnia³em napisaæ. Zak³adam, ¿e w ci±gu tych kilku sesji uda mi siê co¶ wykonaæ i czekam na zamówienia.
Jak nie bêdê mia³ bardzo specyficznych zamówieñ, to spróbujê zrobiæ jaki¶ miecz n.p. dla Ciebie (najwy¿szej jako¶ci (o ile siê dorwê do stosownego warsztatu!) z n.p. run± szybko¶ci (efekt tymczasowy to by³aby dodatkowa karta do inicjatywy na jedn± walkê w obecnych zasadach, tak Jov?) )
Teoretycznie zacz±æ powinienem od czego¶ dla kap³ana
I na pewno co¶ dostanie (Tromm, przejrzyj sobie te zasady jak chcesz jaki¶ specyficzny magiczny przedmiot) - warunkuje to specyficzny sojusz miêdzy krasnoludami a kultem Sigmara.
===
Zaktualizowana rozpiska. Za 100PD wykupujê (mam na li¶cie) Naukê (Historia) - zw³aszcza ¿e nie maj±c jej wpisanej co¶tam siê o Fimirach dowiedzia³em ;-)
(mo¿na przyj±æ, ¿e Gimri na razie bardziej zakuwa³ ni¿ wykuwa³ cokolwiek ;-) )
Imiê: Gimri
Nazwisko:
Rasa: Krasnolud
Profesja: Kowal Run
Wiek: 60
Kolor oczu: fioletowy
Kolor w³osów: czarny
Znak gwiezdny: Smok
Miejsce Urodzenia: Karag Dum
Znaki szczególne:
P³eæ: Mê¿czyzna
Waga: 75kg
Wzrost: 144 cm
Rodzeñstwo: 0
WW: [46] 51
US: 31
K: [31] 36
Odp: [47]
52Zr: 20
Int: [40] 50
SW: [37] 52
Ogd: 25
A: 1
¯yw: [13] 15
S: 3
Wt: 4
Sz: 3
Mag: [ 0 ]
2PO: 3
PP: 2
Umiejêtno¶ci:
Spostrzegawczo¶æ
Wycena
Rzemios³o (Kowalstwo)+10
Wiedza (Krasnoludy)
Zn. jêzyka (Khazalid)
Zn. jêzyka (Staro¶wiatowego)
Czytanie i pisanie
Jêzyk tajemny (krasnoludzki)
Nauka (runy)
Rzemios³o (p³atnerstwo)
Wykuwanie run
Nauka (historia)Zdolno¶ci
Krasnoludzki fach (+10 do rzemios³)
Krzepki (ciê¿ki pancerz bez kar)
Odporno¶æ na magiê (+10 przeciw czarom)
Odwaga
Widzenie w ciemno¶ci
Zapiek³a nienawi¶æ (+5WW vs O&G)
Runa ciosu (s. 213)
Runa szybko¶ci
Runa przeznaczeniaWyposa¿enie:
broñ:
- M³ot jednorêczny opatrzony Mistrzowsk± Run± Rzutu ;-)
- Topór (1r)
- Rapier
- Nó¿
- Tarcza
- Pistolet
Pancerz:
- Skórzana kurta
- kaftan kolczy
Inne:
- Odznaka zakonu gryfa
- Narzêdzia kowala run
- Ubranie
- sztylet (runiczny?)
- plecak
- koc
- miska, sztuæce
- sznur
- tarcza
Kasa:
22 zk.
PD: 1400/1400
==
Obrazek zrobiony na pocz±tku sesji ;-)
==
Kwestyonaryusz wype³ni³em.
==
PS.: za 200 PD (muszê rozwin±æ Magiê do poziomu 2 i kupiæ zdolno¶æ "Runa Przeznaczenia") bêdê móg³ robiæ fajne amulety szczê¶cia (mechanicznie: pozwalaj±ce ignorowaæ w ca³o¶ci obra¿enia z jednego ciosu zadaj±cego krytyczne obra¿enia). Amuleciki te s± jednorazowe, ale ich zrobienie bêdzie mi zajmowa³o oko³o pó³torej godziny na sztukê, wiêc móg³bym ich jak±¶tam seriê zrobiæ po dwie-trzy sztuki na ka¿d± osobê w dru¿ynie.